Håvar Løseth

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2004)

Dr Løseth AS Telefonnummer22 93 07 7022 93 07 ...
Bogstadveien 36 0366 Oslo
Håvar Løseth er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Håvar Løseth

Nesekirurgiens maestro

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Før operasjonen var jeg noe ambivalent, men det forsvant raskt da jeg møtte Håvar Løseth. Han utstrålte både trygghet og kompetanse, noe som fikk meg til å slappe helt av. Hans rolige og profesjonelle væremåte gjorde hele prosessen til en fin opplevelse. Operasjonen var så behagelig som en operasjon kan bli, og jeg følte meg virkelig ivaretatt både av anestesiteamet og Håvar selv. Etterkontrollen, da rørstentene ble fjernet, var et vendepunkt – jeg kunne endelig puste ordentlig! En helt ny verden av fri pust – Virkelig en euforisk opplevelse! Jeg har nå en sunn neseskillevegg og en litt rettere nese, noe som er et flott pluss! Anbefaler Håvar på det varmeste

Fantastisk opplevelse fra A-Å

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Jeg ønsker å dele min erfaring med Håvard Løseth etter å ha gjennomgått en neseskilleveggoperasjon hos han. Fra første konsultasjon følte jeg meg godt ivaretatt. Løseth tok seg tid til å forklare prosedyren grundig og besvarte alle mine spørsmål på en forståelig måte. Han betrygget meg på en fin og proff måte, da jeg gruet meg til å gjennomføre opprasjonen.

Operasjonen gikk veldig bra, og jeg opplevde minimal ubehag i etterkant. Resultat ble også mye mer symmetrisk enn jeg hadde forestilt meg, i tillegg til at jeg merker stor forskjell på pust og livskvalitet. Skal du operere nesen så velg Håvar Løseth. En fantastisk lege og person som jeg varmt anbefaler!

[navn fjarnet av moderator]

Svært kompetent

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Har tidligere hatt en rhinoplastikk hvor resultatet ikke var estetisk eller funksjonelt tilfredsstillende. Fikk time hos en ØNH spesialist via fastlege som valgte å henviste meg videre da hun mente at Dr. Løseth er på topp innen felles felt. Fikk automatisk en time hos en annen spesialist via forsikringen min, han mente også at det er Dr. Løseth som er på topp innenfor neseplastikk hvis man er opptatt av både estetikk og funksjon. Gjennom hele prosessen har jeg følt meg ivaretatt og det er tydelig at Dr. Løseth er svært kompetent. Han er i tillegg sympatisk og ærlig, noe som har gjort det trygt, forutsigbart og effektivt å ta i mot helsehjelp.

Anbefales.

Elendig resultat og oppfølging

Klinikk: Christiania klinikken Skrevet

Opererte nesen hos Håvar på bærumplastikk kirurgi. Han sa jeg skulle komme tilbake etter 1 år. Resultatet er dårlig, nesen ser omtrent helt lik ut og pusten er ikke noe bedre som jeg ble lovet skulle bli bedre.

Klinikken har også gått konkurs så jeg har ingen rettigheter. Jeg opplevde daglig leder der som små frekk og lite hjelpsom ved kontakt, fikk heller ingen tydelig svar på om Håvar sluttet på klinikken nylig eller etter operasjonen min, rett og slett elendig oppfølging hele veien med ulike svar fra de som jobber her.

På telefon fikk jeg beskjed om å klage til NPE, noe jeg synes er merkelig. Tragisk opplevelse fra start til slutt, jeg føler meg lurt siden nesen fortsatt har hump, er tjukk og pusten er like dårlig som før !!

Huff,dette var leit å lese. Du er hjertelig velkommen til meg på kontroll ved Bogstadveien ØNH slik at vi kan se hva som har skjedd og evt hjelpe deg om du ønsker.

Besvart av Håvar Løseth

Dyktig kirurg

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Fikset den skjeve skilleveggen i nesa hos han, veldig fornøyd! Og veldig betryggende og behagelig selv om det var uten narkose :)