Håvar Løseth

Medi3 Ålesund
Sundgata 12A 6003 Ålesund
Håvar Løseth er øre-nese-hals-lege i Ålesund og Oslo

Siste vurderinger av Håvar Løseth

Kunnskapsrik, eksepsjonell service/oppfølging i etterkant

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Skal man behandles for nese/bihuleproblemer, så finnes det kun en kirurg.....Håvar Løseth....han ga meg livskvaliteten tilbake, ferdig snakka !!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Håvar fremstår veldig trygg og kunnskapsrik i jobben. Han ga god og tydelig informasjon i forkant av operasjonen, samtidig som han viste en genuin interesse for å følge opp i etterkant av operasjonen. Alt i alt hadde jeg en svært god opplevelse, samtidig som jeg ble veldig fornøyd med resultatet av neseoperasjonen. Anbefales på det varmeste!

Fantastisk

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Håvard opererte nesen min ved Lovisenberg sykehus.
Operasjon og oppfølging har vært helt prima!
Anbefales.

En utrolig dyktig og faglig sterk lege

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Dr Løseth gjennomførte min rhinoseptumplastikk (Lovisenberg) på en alldeles trygg og profesjonell måte . Håvar er en meget dyktig lege og kirug som KAN faget sitt, ser sammenhenger og er utrolig flink til å kommunisere med pasientene sine. Jeg oppfattet han som en meget kunnskapsrik og empatisk persom som tok seg god tid til å forklare hvordan og spesielt hvorfor de forskjellige prosessene under operasjonen skulle gjennomføres . Dette gjør det veldig enkelt å forstå hvilken resultater man kan oppnå og forvente. Oppfølgingen etter operasjonen har vært fantastisk bra. Jeg kan bare anbefale denne legen på det varmeste.

Takket være ham kan jeg endelig pusse tenner uten pustestopp.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Min erfaring med dr. Løseth er over all forventning.
Han tar seg god tid på å forklare pasientene sine hele forløpet og planlegger nøye operasjon. Jeg er godt fornøyd med resultatet, det var ingen komplikasjoner. Jeg synes at dr. Løseth er en meget dyktig og kunnskapsrik kirurg, en perfeksjonist jeg trygt kan anbefale for alle med øre-nese-hals plager.