Pål Wiktor

Pål Wiktor er psykiater i Oslo

Siste vurderinger av Pål Wiktor

Meget dyktig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Har hjulpet meg med problem jeg har hatt i 15 år, som helsevesenet ellers ikke har kunnet identifisere. Jeg er evig takknemlig for at livet er på skinner igjen, og finner det det svært betryggende at Dr. Wiktor er kun en tlf-samtale unna om hverdagen blir krøllete igjen. Meget sympatisk behandler og stor fagkunnskap. Anbefales på det sterkeste!

Sympatisk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Imøtekommende og behagelig, som igjen gjør det lettere å åpne seg og komme i gang på eget initiativ. Får inntrykk av å bli forstått og og hørt. Selv om jeg utrykker meg stokastisk, usammenhengende og irrasjonell fanger han opp hva jeg prøver å si/uttrykke meg om, og om min situasjon og mine mentale utfordringer

Svært kunnskapsrik og imøtekommende

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Kjempegod oppfølging, profesjonell og gir en trygghetsfølelse ved at man blir ivaretatt. Han er også svært effektiv, og er opptatt av å få deg på stø kurs trygt og raskt.
Forklarer på en forståelig måte hvordan interaksjonen med kroppen og medisiner virker, og er nøye med å kontrollere blodtrykk og puls etc.
Han behandler deg som pasient med respekt og forståelse.
Kunne ikke vært mer fornøyd. Hadde det bare vært flere som han.
A++

Empatisk, nysgjerrig og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg synes Pål Wiktor er en åpen, empatisk, nysgjerrig og kunnskapsrik lege. Under behandling diskuterer vi forskjellige strategier og medisiner, og jeg føler at vi sammen kommer frem til best mulig løsning. Han er tydelig og klar i sin kommunikasjon. Han er vitebegjærlig og vil lære mer om både pasientens ve og vel og nyttige alternativer til behandling. Anbefaler dr. Wiktor på det varmeste.

Kunnskapsrik, tillitsfull, dyktig, empatisk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Pål Wiktor er en fantastisk psykiater. Hans empatiske vesen gir tillit, man blir beroliget og føler seg ivaretatt. Han er kunnskapsrik, lyttende, ikke-dømmende og viser stor forståelse for pasientens situasjon. Jeg kunne ikke bedt om bedre oppfølging. Man føler seg lettet og bedre bare av å snakke med han. Jeg vil på det sterkeste anbefale Pål Wiktor. Den beste legen jeg har møtt.