Mikkel Oskal

Ukjent

Siste vurderinger av Mikkel Oskal

Kunnskapsrik og trygg

Klinikk: Barne- og ungdomspsykiater Mikkel Oskal Skrevet

Han er utrolig dyktig i sitt fag . Han er forståelsesfull og ser hvert menneske i sin helhet . Vi fikk veldig god hjelp og kommer til å forsette hos han ved behov .

Faglig dyktig og løsningsorientert

Klinikk: Barne- og ungdomspsykiater Mikkel Oskal Skrevet

Oskal er kunnskapsrik og erfaren. Jeg følte meg i veldig trygge hender, i det som fort kunne blitt en usikker situasjon.

Meget kunnskapsrik

Klinikk: Barne- og ungdomspsykiater Mikkel Oskal Skrevet

Som psykiater viser han et helhetlig menneskesyn i sitt arbeid. Han bruker både erfaringsbaserte og teoretisk kunnskaper til å hjelpe deg til en bedre livskvalitet. Jeg opplevde å bli møtt med forståelse for de utfordringer jeg har hatt siden jeg var lita jente. Han viser også at han forstår viktigheten av individuell tilpasning i behandlingsarbeidet, for den enkelte pasient. Anbefales!

For oss - unik !

Klinikk: Helsehuset Greaaker Skrevet

En familie på tre, to barn/tenåringer og en voksen, har fått svært god hjelp av Mikkel Oskal i forhold til diagnostisering og behandling innenfor spektret av nevroutviklingstilstander (ADHD/autisme/tourettes m,fl.). Han hadde svært kort ventetid (dager) og ga oss raske, klare svar på henvendelser i behandlingstiden. Oskal la tidlig opp individuelle og forutsigbare utrednings- og behandlingsløp, og fulgte oss meget godt opp underveis.

Etter vår mening er Mikkel Oskal en psykiater som er svært dyktig, og oppdatert innenfor sitt fagfelt.

Hans høye kunnskapsnivå, brede erfaringsgrunnlag og ikke minst hans gode formidlingsevne, har ført til at vi sitter igjen med en grunnleggende tillit og trygghet vi aldri har opplevd maken til i helsevesenet tidligere. Han oppleves som empatisk, lyttende og ærlig, uten å dømme eller trekke for raske slutninger. Han forklarte sine faglige råd på en måte som var lett forståelig, og som bekreftet at han hadde fanget opp den enkeltes problematikk.

Mikkel Oskals kunnskap og erfaring kombinert med en usedvanlig medmenneskelighet, viste oss at han innehar en særdeles god evne til å SE enkeltindividet, til å LYTTE og TOLKE hva hver og en forsøker å formidle, for så å komme med GODE og konstruktive innspill. Dette gjør, etter vår mening, Mikkel Oskal til en unik psykiater, som vi på det sterkeste vil anbefale andre.

Super lege

Klinikk: Helsehuset Greaaker Skrevet

Det beste jeg har gjort for min datter var å kontakte Mikkel, for han er kunnskapsrik og veldig forståelsesfull. Anbefaler han på det varmeste.