Henrik Högstrøm

Henrik Högstrøm er anestesilege i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Högstrøm

Fantastisk dyktig lege.

Klinikk: Smerte-Medisinsk Institutt Skrevet

Legen er opptatt av pasienten. Veldig kunnskapsrik. Fantastisk hyggelig. Har aldri vært borti bedre lege noensinne. Bruker Botox. Ketamin i.v blokade. Utrolig trygg på egen kunnskap. Og har hjulpet/hjelper på en ypperlig måte. Kan anbefales på det aller sterkeste!

Fantastisk!

Klinikk: Smerte-Medisinsk Institutt Skrevet

Han tar seg tid, forklarer det han gjør, hvorfor han gjør ting osv. Han ser deg som pasient og hører på hva du sier. Jeg har en diagnose de fleste leger ikke kjenner særlig mye til, da den er ganske unik, men han hadde full peiling, noe som gjør at jeg som vanligvis har følt meg usikker følte meg trygg! Håper han holder på i mange år til, dersom han selv ønsker det! Han er verdifull!

Unik lege

Klinikk: Smerte-Medisinsk Institutt Skrevet

Er man heldig, møter man en lege av hans kaliber en gang i sitt liv, og det setter uslettelig inntrykk. Jeg har vært pasient hos Henrik i mange år og har bare godt å si om han. Med sine mange år på baken har han fått en utrolig kunnskap og erfaring når det gjelder å behandle smerter. Ikke bare er han faglig dyktig og et unikum, han er også omsorgsfull, empatisk, rolig, og forståelsesfull og gir pasientene en stor følelse av trygghet.

Han er meget dyktig på å forklare hvorfor smertene er der, og det har vært verdifullt for meg da jeg opplever det godt å skjønne sammenhengen, men det er også fint å vite hvordan jeg kan forhindre at flere smerter oppstår.

Jeg føler vel som alle hans pasienter at vi er særdeles heldige som har fått Henrik som vår behandler. Han har reddet livet mitt.

Fantastisk lege

Klinikk: Smerte-Medisinsk Institutt Skrevet

Jeg var så heldig å bli behandlet av Henrik. Han lyttet og tok meg seriøst, og var svært dyktig og presis i sin behandling av smertene mine. I tillegg var han veldig hjelpsom med alt det praktiske rundt behandlingen. Han tok seg god tid, jeg følte meg sett. Jeg håper han praktiserer i mange år til!

Trygg og dyktig lege

Klinikk: Smerte-Medisinsk Institutt Skrevet

Min mor vært pasient hos Henrik i mange år, fra 90 tallet på Aker sykehus, magnat og sist fra smerte medisinsk institutt (smi). Han setter lokal blokade med bedøvelse, det har fungert utmerket. Vi har vært heldige med han som lege, han har ALLTID tatt seg tid, hører på pasienten, veit alltid hvor smerten kmr fra, finner ut av det og løser det 100%. Henrik bruker god tid, ofret sine mat pauser ved krise og gir behandling. Forklarer oss hvor smerten kmr fra hvilken nerver dette er, prøvd andre leger men ingen kan ta hans plass. Tar oss inn ved krise samme dag. Har aldri i hele mitt liv treffet en slik dedikert lege, han er vår engel!