Profilbilde av allmennlegespesialist Tony Ho

Tony Ho

Profilbilde av allmennlegespesialist Tony Ho
Allmennlegespesialist

Om

Dr. Tony Ho er spesialist i allmennmedisin, godkjent petroleumslege og sjømannslege. Han har jobbet som sykehjemslege, legevaktslege og fastlege, med flere års erfaring. Han ble spesialist i allmennmedisin i en alder av 31.

I tillegg til å være lege innen somatisk og psykiatrisk medisin, jobber Dr Ho med estetisk medisin hos BestOfYou. Der tilbyr han blant annet injeksjonsbehandlinger.

Han er opptatt av helheten til mennesker, og har derfor en meget stor interesse for alle former for medisin. Tony er et menneske som observerer, ser etter detaljer og tar alle på ytterste alvor.

Dr. Ho har fokus på at pasientene han behandler skal føle seg trygge når han utfører sitt arbeid. Han har utmerket kunnskap om anatomi, potensielle komplikasjoner og håndtering av dette.

Autorisasjon (2014)

Siste vurderinger av Tony Ho

Trygg og mye kunnskap

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Takk for veldig god hjelp. Jeg har vært hos flere leger med samme problemstilling. Her ble jeg hørt og fikk fort nye øyedråper som fungerer for en gang skyld !! Tusen takk!

Hyggelige og løsningsorienterte

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Har alltid en god opplevelse på Oslo City Legesenter. Uansett om det er små eller store problemstillinger så blir jeg alltid møtt på en god måte. Proffe og serviceinnstilte! 10/10

Dyktig, vennlig, imøtekommende

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Meget hyggelig, dyktig og trygg lege. Han tok seg tid til å besvare alle spørsmål og man følte seg godt ivaretatt som pasient. Svært god opplevelse, hit går jeg gjerne igjen.

Lyttende og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Meget godt fornøyd med måten jeg ble mottatt på og responsen på det jeg tok opp! Totalen/helheten ift mitt besøk var meget god!

Trygg og rask legetime

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Fikk veldige god hjelp. Legen lyter og prøver å finne løsninger på problemer. Ingen ventetid. Anbefaler!