Profilbilde av plastikkirurg Ine T. Mørk

Ine T. Mørk

Profilbilde av plastikkirurg Ine T. Mørk
Plastikkirurg

Om

Dr. Ine Mørk er spesialist i plastisk kirurgi, med hovedvekt på bryst og kvinnelig intimkirurgi.

Innenfor brystkirurgi utfører Ine alt fra forstørrelser og reduksjoner, til brystløft og rekonstruksjoner.

Hun har også spesialisert seg på intimkirurgi og har utviklet egne metoder som både gir pene resultater og minimale postoperative komplikasjoner.

Ine har sin medisinutdannelse fra Universitetet i Lübeck, Tyskland, og ble spesialist i plastikkirurgi ved Oslo universitetssykehus.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2003)

Ine T. Mørk er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Ine T. Mørk

Kvitt blærekatarr etter intimkirurgi!

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Etter utallige antibiotika behandlinger for uvi, spesielt etter samleie. Fant ut at det kan være økt risiko for uvi med "store" indre kjønslepper og derfor gikk jeg til nydelige Ine. Fantastisk opplevelse når det er snakk om slike intime ting og meget behagelig kirurg.
Har også redusert uvi betydelig etter inngrepet. Kan anbefale Ine på det sterkeste.

Trygge, blide og profesjonelle

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Fantastisk opplevelse fra start til slutt. Ble møtt av super trivelig personell som passet på at alt var tilrettelagt for en god opplevelse. Fikk godt med informasjon både før og etter inngrep.

Trygg og profesjonell

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg gikk til Dr. Ine Mørk ifm spørsmål rundt brystreduksjon. Jeg følte Ine tok meg seriøst og vurderte min situasjon nøye. Jeg har ikke barn per i dag, og hun ga meg gode råd i for bindelse med eventuelle komplikasjoner rundt amming etter en slik operajson. Jeg følte virkelig hun var opptatt av at jeg skulle ta det riktige valget for meg!

Ekstremt dyktig og hyggelig plastikkirurg!

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Gjennomførte intimkirurgi hos Ine med stor suksess. Dette er en operasjon som snakkes lite om, og som er litt skambelagt dessverre! Jeg hadde tenkt på det i mange år, hatt masse komplekser jeg ikke kunne diskutere med noen, men første møte med Ine gav meg tryggheten på at dette var riktig. Det var en ukomplisert operasjon med et svært vellykket resultat. Hadde jeg visst hvor bra det ble, ville jeg gjort det mye før. Ine var fantastisk både før, under og etter operasjonen. Føltes veldig trygt hele veien!

Intimkirurgi med perfekt resultat

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

I tillegg til at Ine er en hærlig person som virkelig forsto- og tok problemet mitt seriøst, er hun en svært dyktig kirurg. Etter mange års plager bestemte jeg meg endelig for å utføre intimkirurgi, og jeg kunne virkelig ikke blitt mer tilfreds med resultatet. Følte meg trygg og ivaretatt fra første gang jeg tok kontakt, og er nå helt uten plager i tillegg til at det er estetisk pent utført. Evig takknemlig for at du eksisterer Ine!