Hannah Russell

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2005)

Hannah Russell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Hannah Russell

Endelig fikk jeg skrevet en tilbakemelding

Klinikk: Livio IVF-klinikken Oslo Skrevet

Grusom opplevelse, det må jeg få si. Min opplevelse var at gynekologen fremsto så høflig og imøtekommende, men under behandlingen var det absolutt ikke slik. Det var ubehagelig og vondt, irettesettende snakking, og hun tok seg ikke engang tid til å ha en samtale med oss når det viste seg at det ikke var gode nyheter.

Jeg ANGRER så innmari på at jeg valgte å gå hit og til denne gynekologen. Det kunne ikke opplevdes mer belastende med en så manglende oppfølging og ikke minst lite interessert gynekolog.

Men ingenting slår følelsen av å bytte klinikk da, og en blir møtt på en vanlig og hensynsfull måte. Det var bra.

Empatisk og kunnskapsrik lege

Klinikk: Livio IVF-klinikken Oslo Skrevet

Kan virkelig anbefale dr Russell og Livio. Gjennom en lang prosess med flere forsøk har de stadig skreddersydd nye protokoller for å optimalisere forsøkene våre. Har nå fått to mirakler ved hjelp av Livio. Er evig takknemlig for all hjelp og empatisk støtte som vi har fått både av dr Russell og dr Oldereid.

Varm, grundig og dyktig

Klinikk: Livio IVF-klinikken Oslo Skrevet

Hannah Russel fremstår som faglig svært kompetent. Hun er engasjert i pasientene sine og opplevelsen er at hun virkelig gjør hva hun kan for at ivf-forsøkene skal bli vellykket. Hun har stor omsorg for sine pasienter og man føler seg på alle måter godt ivaretatt av henne.

Trygg og god

Klinikk: Livio IVF-klinikken Oslo Skrevet

Jeg har vært pasient/kunde hos IVF-klinikken/Livio i mange år, og vært hos alle legene der. Kan ikke få fullrost de nok, dyktige, gode, snille og profesjonelle! Alltid følt meg trygg, sett og ivaretatt. Må også benytte muligheten til å skryte av en fantastisk gjeng på laben og i klinikken forøvrig - takk for vårt mirakel 🙏