Thomas Moe Berg

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2003)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Thomas Moe Berg er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Moe Berg

Ekstremt dyktig og empatisk!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg ble operert av Thomas Berg sommeren 2023 og kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg hadde vært på konsultasjon andre steder før min konsultasjon hos han. Fra den første samtalen jeg hadde med Thomas, følte jeg meg både forstått og ivaretatt. Han viste en imponerende grad av faglig kompetanse, samt forståelse og empati for mine behov og ønsker. Jeg hadde ingen tvil om hvilken kirurg jeg skulle gå til etter første møte.

Jeg hadde lenge vurdert en operasjon for mine tuberøse bryst, og Thomas er utrolig dyktig på dette området. Det er få kirurger i Norge som er kjent med korrigering av tuberøse bryst og samtidig gi et pent resultat. Resultatet av min operasjon har overgått mine forventninger på alle mulige måter! Hele prosessen før og etter operasjonen føltes behagelig og nesten enkel takket være Thomas sin unike evne til å lytte og virkelig forstå mine ønsker. Oppfølgingen i etterkant har også vært fantastisk. Han har kommunisert tydelig og svart på mine spørsmål med tålmodighet og innsikt, som for min del skapte tillit og trygghet.

Jeg vil på det sterkeste anbefale Thomas Berg. Hans faglige kompetanse og empati gjorde min erfaring utelukkende positiv og føler meg mer selvsikker nå en noensinne. Jeg er evig takknemlig for at jeg valgte Thomas som min kirurg.

Over all forventning

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Byttet ut mine brystimplantater på Cosmo klinikk/T. Berg.
Veldig fornøyd med resultatet, tydelig forbedring fra tidligere resultat.
Resultatet var i samsvar med det som var diskutert i forkant av operasjonen.
Hyggelig personale og jeg følte meg veldig godt ivaretatt og trygg gjennom operasjonen.
Alt i alt så gikk det over all forventning og jeg kan varmt anbefale T. Berg/Cosmo klinikk.

Veldig fornøyd

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Tomas Berg opererte brystene mine i desember. Jeg er veldig fornøyd med resultatene! Han er en veldig hyggelig lege som hjalp meg med mine tvil om størrelsen. Han lyttet alltid og svarte på en million av spørsmålene mine. Etter operasjonen var han interessert i helsen min og hjalp meg når jeg trengte ytterligere smertestillende medisiner. Dr. Thomas er en veldig presis lege, sømmene etter kutting er veldig små og bysten ser veldig naturlig ut. Samarbeid på høyeste nivå og et flott resultat! Jeg takker ham veldig for vakre og naturlig utseende bryster.

Brystløft og implantat bytte

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Var hos Thomas Berg igjen nå i januar. Altså bare hele opplevelsen og den gode servicene er helt fantastisk og ikke minst oppfølgning. Resultatet blir sykt bra. Angrer ikke på mine to operasjoner hos Thomas. Han er utrolig dyktig!!!

Tryggt, veldig god kunskap. Proffesionellt

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Gjorde en bröstoperation efter att ha ammat två barn och tappat mycket volym i brösten. Resultatet blev bättre än jag hade kunnat föreställa mig! Är otroligt nöjd med resultatet men också nöjd med hela upplevelsen.