Thomas Moe Berg

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2003)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Thomas Moe Berg er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Moe Berg

Snillere kirurg skal du lete lenge etter

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg tok Brasilian Butt lift og arm plastikk hos Thomas Berg i 2019.
Jeg har bare gode ord og si om Thomas. Han er en veldig omsorgsfull og snill person som lytter til dine behov og sørger for at du føler deg tatt på alvor. Jeg kom inn med en rumpe så flat som en pannekake men i dag så er den så normal og fin, jeg er kjempeglad for at jeg fikk tilbake fylden i rumpa mi etter stort vekttap der jeg hadde mistet volum på slle de stedene man helst ikke skulle miste det 🤣Men med Thomas fikk jeg altså skrudd tiden tilbake og den ballongen som lufta var gått ut av fikk jeg ‘blåst opp’ igjen:) Hele opplevelsen med operasjonen var så fin, alle på klinikken er så gode og vennlige. Profesjonelle blir vel rette beskrivelsen her👍🏻
Fikk også tett oppfølging i ettertid og hadde ingen smerter eller komplikasjoner. Anbefaler Thomas Berg på det sterkeste😊

Strålende fornøyd!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med BBL operasjon hos Thomas Berg på Cosmo Clinic! Jeg var veldig usikker på om jeg skulle utføre denne operasjonen i Norge, men må nå si at det er det beste valget jeg har tatt! Han har mange flotte før- og etter bilder som man kan se på under konsultasjon. Resultatet mitt har vært over all forventning, og jeg anbefaler Thomas på det sterkeste til alle som ønsker et flott og naturlig resultat. 10 av 10 stjerner fra meg!

Trygg og god kommunikasjon.

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg fikk utført mageplastikk hos Thomas Berg november 2021.
Konsultasjon var meget omstendelig og mitt fremtidige resultat ble godt kommunisert. Jeg skjønte raskt at jeg var i dyktige hender.
Operasjonsdagen var en rolig morgen møtt av koselige resepsjonister og sykepleiere. Alt foregikk som det skulle og jeg var hjemme sen formiddag.
Jeg fikk med meg tydelig informasjon om etterpleie og medikamenter, samt direkte nummer til min lege.
Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner og ingen smerter, bare noe ubehag. Som forventet.
Jeg er utrolig fornøyd med resultatet, som blir penere for hver dag, og er så takknemlig for at Thomas Berg var min kirurg.
Jeg anbefaler han og Cosmo clinic på det varmeste.
Sarah

Profesjonell og faglig svært dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Thomas Berg er etter min mening, svært dyktig.
Klinisk faglig sterk som utøvende kirurg, men også oppfølging og kontakt med meg som pasient på Cosmo Clinic. Han er genuint interessert i det beste for sin pasient og stiller gode kontrollspørsmål for å avklare behov og ønsker. Fra min første kontroll time for brystforstørrelse til oppfølging etter operasjonen, føler jeg meg svært godt ivaretatt.
Cosmo Clinic har delikate og estetiske lokaler, med det nyeste utstyret på markedet. Hans kollegaer har lang erfaring i sitt fagfelt og jeg ble tatt i mot med et godt smil. Jeg er svært fornøyd med resultatet og vil varmt anbefale behandling hos Kirurg Thomas Berg.

Faglig dyktig gir trygghet

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg har tatt full buk med sying av magemuskler hos Thomas. Jeg fikk utrolig god service og resultatene er superfine. Snittet er veldig fin og jeg fikk veldig god info før under og etter operasjonen. Vil absolutt anbefale Thomas Berg og Cosmo. Hadde gått dit igjen om jeg fikk velge på nytt.