Thomas Moe Berg

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2003)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Thomas Moe Berg er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Moe Berg

Trygg, rolig, alt var veldig bra

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Fra første konsultasjon, var de alltid tilgjengelig for spørsmål, både Thomas og resepsjonen, de ga raskt time, og jeg har følt meg trygg hele veien.
Fine lokaler og kjempe fine folk, og jeg kan kontakte de både på tlf og mail etter operasjon også.
Kjempe bra 😊

Trygg og god opplevelse med strålende resultat

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Her må jeg bare få skryte masse av Cosmo Clinic og Thomas Berg. Fine lokaler og hyggelige ansatte hele veien.

Konsultasjonen var en meget god opplevelse. Her var det god informasjon, Thomas tok seg tid til å forklare og man fikk komme med de spørsmålene man lurte på.

Selve operasjonen gikk over all forventning og jeg ble tatt så godt vare på av alle. Dette ble en veldig god opplevelse, særlig fordi jeg ikke har vært i nærheten av å gjøre noe liknende tidligere. Minimalt med smerter etterpå.

Selve resultatet er blitt utrolig bra! Jeg er utrolig fornøyd med jobben som er gjort, og arrene er tilnærmet helt usynlige. Er så glad for at jeg gjorde denne operasjonen her hos Cosmo Clinic og Thomas Berg, og kan virkelig anbefale til andre.

Profesjonell på høyt nivå. Meget nøye og kunnskapsrik!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Vil med dette presisere at Dr. Berg er en fabelaktig plastikkirurg. Jeg har tidligere erfaringer med andre kirurger i Norge men de kan ikke måle seg med Dr. Berg.

Konsultasjonen ble jeg møtt med respekt, trygghet og gav meg god informasjon om hele brystimplantat operasjon-forløpet. Jeg ønsket meg de beste bryst-protesene på markedet noe Cosmo Clinic tilbyr. Siden jeg hadde et bryst som var mindre måtte han legge inn litt mer i den andre.
Protesene jeg valgte var JOY Motiva Ergonomix.

Resultatet etter kun én dag så ser de perfekte ut. Symmetrien på brystene ser betydelig bedre ut og størrelsen er helt perfekt! Brystene kunne ikke blitt bedre. Wow! Etter operasjon har jeg hatt svært lite smerter. Kjennes kun støl ut noe som er normalt. Kunne gjennomført operasjonen x antall ganger til. Men det er individuelt hvordan man opplever operasjonen etter. Noen har mer smerter andre ikke. Men man får med gode smertestillende tabletter hjem.

Cosmo Clinic og Dr. Berg gav meg alt det jeg ønsket meg. Klinikken er moderne og fremstår som meget pent og rent. Følte meg så godt tatt i mot av resepsjonistene, sykepleierne, anestesilege og at jeg var i gode hender under hele prosessen.

Igjen, tusen takk for et fantastisk resultat. Dr. Berg kan jeg anbefale på det sterkeste!

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Har utført BBL, mageplastikk, brystløft og brystforstørrelse hos Thomas Berg. Utrolig flink kirurg, følger opp og lett å kommuniser med. Resultatene er også kjempebra.
Cosmo clinic er en flott klinikk, der alle ansatte har gitt meg sen beste service og opplevelse.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Etter en konsultasjon hos Thomas Berg var jeg ikke i tvil på at det var han som skulle operere meg. Han var så imøtekommende og ærlig. Tok brystløft og stor buk 23 november 2021, er så fornøyd med resultatet. Ble så godt ivaretatt den dagen operasjon var, fulgt opp etterpå. Kan kontakte han visst det skulle være noe. Kan anbefale Thomas Berg på det sterkeste, veldig dyktig kirurg. Blir og bruke Cosmo Clinic igjen visst det er flere operasjoner jeg skal ta.