Thomas Moe Berg

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2003)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Thomas Moe Berg er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Moe Berg

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Etter en konsultasjon hos Thomas Berg var jeg ikke i tvil på at det var han som skulle operere meg. Han var så imøtekommende og ærlig. Tok brystløft og stor buk 23 november 2021, er så fornøyd med resultatet. Ble så godt ivaretatt den dagen operasjon var, fulgt opp etterpå. Kan kontakte han visst det skulle være noe. Kan anbefale Thomas Berg på det sterkeste, veldig dyktig kirurg. Blir og bruke Cosmo Clinic igjen visst det er flere operasjoner jeg skal ta.

Betryggende og veldig dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg vurderte i flere år om jeg skulle utføre en brystforstørrelse, slik at disse skulle stå i stil med resten av kroppen min etter mange år med mye trening.

Når jeg booket konsultasjon med Thomas hos Cosmo Clinic gikk jeg inn med mye skepsis, fordi jeg var redd for selve inngrepet og om resultatet ville se naturlig ut. Møte med Thomas betrygget meg, og jeg opplevde det hele som svært profesjonelt og trygt. Thomas har vært tilgjengelig til enhver tid fra start til slutt for å betrygge meg når jeg har vært usikker eller redd. Selve inngrepet og oppfølging i ettertid gikk over all forventning, og jeg er strålende fornøyd med mine nye bryster som både føles og ser naturlige ut.

Kan anbefale Cosmo Clinic og Thomas på det sterkeste.

Gir min beste anbefaling

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Etter grundig research falt valget på Thomas Berg når jeg skulle bytte gamle brystproteser samt ha full bukplastikk m/ fettsuging og sammensying av magemuskler, og har ikke angret på dette valget. Thomas er lugn og trygg og man føler seg ivaretatt og i de beste hender. Kjempefornøyd med resultat av både bryst og mage, og spesielt arrene er blitt mye flottere enn forventet og det er tydelig at han er en mester i dette! Tynne fine arr!! Kan anbefale Thomas Berg på det sterkeste!

Meget fornøyd!!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Var så heldig å få Thomas Berg som kirurg da jeg måtte bytte proteser etter et uhell. Trygg og varm person, kunne ikke blitt bedre ivaretatt. Meget dyktig, veldig fornøyd.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg hadde tenkt på brystreduksjon lenge og når jeg først bestemte meg gikk det fort. Valget falt på Cosmo klinikken basert på anmeldelser, nettsider og inntrykk etter konsultasjon. Brystreduksjon og løft ble utført raskt og smertefritt i juni 2021 og jeg kunne ikke bli mer fornøyd. Jeg fikk mye og relevant informasjon av Dr. Berg. Han var alltid tilgjengelig når jeg hadde spørsmål etter operasjonen som var superviktig for meg med tanke på at jeg aldri hadde vært gjennom liknende inngrep før og lurte på mye rart. Jeg anbefaler dr. Berg på det sterkeste.