Profilbilde av generell kirurg og karkirurg Øyvind Werpen Skoe

Autorisasjon (2011)

Siste vurderinger av Øyvind Werpen Skoe

Kompetente, høflige og hyggelige

Klinikk: Åreknuteklinikkene Sandefjord Skrevet

Jeg ble operert i juni. Veldig fornøyd. Jeg ble godt ivaretatt og følte meg helt trygg. Alt gikk bra.
4 mnd etter operasjonen hadde jeg fremdeles en kul nede på leggen foran. Jeg kom på etterkontroll. Den vil bli borte sa Øyvind Werpe Skoe, det kan ta tid, men hvis du ønsker det så kan jeg fjerne den nå! Og det gjorde han, kjapt og greit. Jeg er svært fornøyd både med behandlingen og kommunikasjonen.

Veldig fornøyd

Klinikk: Hamarklinikken Skrevet

Jeg har fått fjernet åreknuter her. Er veldig fornøyd med den servicen og informasjon jeg fikk. Både før, under og etter inngrep. De var et godt team som utfylte hverandre. Følte meg trygg og ivaretatt. Kan anbefales om du trenger denne type behandling.

Årebehandling

Klinikk: Hamarklinikken Skrevet

Har vært til årebehandling 3 ganger og blir hver tatt imot av blide profesjonelle fagpersoner som kan sine saker. Anbefales på det varmeste og er ikke i tvil hvor jeg vil behandles senere vis det blir nødvendig.

Flink karkirurg.

Klinikk: Åreknuteklinikkene Sandefjord Skrevet

Jeg ble veldig godt tatt imot. Grundig undersøkelse og jeg fikk god informasjon om mine åreknuter, hevelse og misfarging. Jeg har blitt operert for åreknuter tidligere(ikke av denne klinikken) og siden det ikke bedret seg noe, henviser han meg videre til en annen spesialist. Det er veldig betryggende.

Faglig god

Klinikk: Åreknuteklinikkene Trondheim Skrevet

Behandling som utføres gir gode resultater, god og hurtig fremdrift. Fleksibel i behandling. Effektiv