Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2007)

Aleris Majorstuen Telefonnummer23 19 50 5023 19 50 ...
Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo
Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn

Ingen over - ingen ved siden av.

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Den beste gynekologen jeg har vært hos! Det var trygghet og tillit fra første stund. Har aldri vært borti maken. Hensynsfull og forsiktig, lyttende og forståelsesfull.
Synd han har sluttet Ullevål.

Outstanding, Professional and Compassionate Doctor

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Dr. Dyrkorn stands out as the first healthcare professional I've encountered within Norway's healthcare system who has an exceptional degree of professionalism, thoroughness and humility. He consistently approaches his practice without any hint of arrogance. He never dismisses a patient and goes to great lengths to fulfill medical responsibilities that others in the profession should undertake.

My medical condition is very complex, yet Dr. Dyrkorn has never wavered or expressed frustration, even when other doctors had given up on my case. He never blames my physical pain to my mental well-being. I wholeheartedly recommend him. I unquestioningly trust every evaluation he conducts.

Moreover, Dr. Dyrkorn is exemplary in responding to my emails and messages during emergencies, a testament to his dedication as a physician, even though it falls beyond the scope of his professional duties.

Respektfull- Faglig sterk-Tillitsfull

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Dyrkorn er faglig dyktig, tillitsfull og er genuint interessert i å hjelpe deg som pasient. Han er varm, rolig og lyttede og gir rask tilbakemelding og gode råd.

Jeg føler meg alltid sett, hørt og møtt med respekt og forståelse.
Jeg er meget fornøyd og vil varmt anbefale Dyrkorn.

Trygg og god

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

En veldig god trygg og god gynekolog som skaper tillit og lite ubehag. Anbefaler han til alle som ikke liker å ta GU

En helt fantastisk dyktig og varm lege

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Dyrkorn er et unikum av en lege såvel som medmenneske. Der andre leger bare ga opp og ikke kunne tilby noen hjelp, var han en bauta og livreddende engel som sa at han ikke ville gi seg før vi fant en behandling som virket.

Heldigvis virket behandlingen med én gang. Jeg er evig takknemlig for den hjelpen han har gitt meg. Den forandret mitt liv.