Georg Dimcevski

Georg Dimcevski er gastroenterolog i Bergen

Siste vurderinger av Georg Dimcevski

Fantastisk lege

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Har hatt 2 koloskopier hos han, og følt meg godt ivaretatt hver gang. Dyktig lege, følte meg trygg og fikk den informasjonen jeg trengte. Litt humor hjelper også. Virkelig å anbefale

Dyktig, rolig og tryggende

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Pga. tidligere veldig vonde koloskopier, var jeg veldig nervøs. Fikk for første gang medisin etter å ha ønsker det, og den ble justert underveis pga sterke smerter.
En rolig og dyktig Dr. Dimcevski forklarte fint, og gjorde denne undersøkelsen til en god opplevelse. Følte meg sett og ivaretatt, og sikker på at veien til en friskere hverdag går bra.
Ros også til veldig hyggelig og flink sykepleier.
Neste koloskopi trenger jeg ikke grue meg til.

Trygg og hyggelig

Klinikk: Vestland Klinikken Skrevet

Gastroskopi. God og trygg informasjon før, under og etter gastroskopien. Hyggelig og dyktig lege. Meget fornøyd.
Mvh. [Navn fjernet av moderator]

Værste konsultasjon jeg har hatt

Klinikk: Vestland Klinikken Skrevet

Fordøyelsesproblematikk
Jeg har nesten ikke ord. I oppfølgingstime, som jeg bestillte, følte jeg meg ikke hørt.
Han gjentok hele tiden"som jeg sa til deg". Jeg kjente ikke igjen"det han hadde sagt til meg". Endte med at jeg frustrert endte samtalen.
Nedlatende, ikke lydhør, frustrerende, rett og slett en usmakelig mann. Så langt fra en en eksklusiv konsultasjon, hvilket de averterer med. Dette fikk jeg ingenting ut av, annet enn nesten 2000 kr fattigere. Styr unna, helt enig.

Forferdelig type

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Frekk og nedlatende fyr. Jeg har aldri hatt en så dårlig opplevelse i helsevesenet noensinne. Velg en annen lege om du kan.