Georg Dimcevski

Georg Dimcevski er gastroenterolog i Bergen

Siste vurderinger av Georg Dimcevski

Styr unna

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Jeg gikk til Georg Dimcevski for en gastroskopi. Jeg har gjort den undersøkelsen før, så jeg visste hva jeg gikk til. Jeg sitter igjen med en utrolig dårlig følelse. Under undersøkelsen så fikk jeg panikk da jeg ikke fikk puste og det samlet seg mye slim i halsen. Georg skriker at jeg må ta hodet bak, noe jeg gjør. Etter å ha gjort som han sier så begynner han å hisse seg opp med å si « lytt på meg, vi skal ikke ta denne undersøkelsen igjen - ta hodet bak» det viser seg at han ønsket at jeg skulle ta hodet frem. En slik undersøkelse er ikke bare ubehagelig men vondt i tillegg. Å ha en lege som ikke viser noe forståelse for dette, og i tillegg hever stemmen til en pasient i panikk er IKKE greit. Tok dette opp med han etter undersøkelsen der han spurte hva han hadde å beklage for. Han sa også at han gjorde det for meg, slik at jeg skulle få alle prøvene med en gang. Er det ikke opp til pasienten å bestemme om de trenger en pause, eventuelt om jeg heller ønsker å komme tilbake? Med en slange i munnen så kan man ikke kommunisere annet enn med kroppen, og mine kroppslige reaksjoner og ble ikke tatt seriøst hverken under undersøkelsen eller i samtalen etter. Anbefales ikke! Vil legge til at jeg hadde en utrolig god opplevelse med sykepleieren som var i rommet.

Dyktig og hyggelig lege

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Jeg var noe nervøs i forkant av koloskopiundersøkelsen jeg skulle ta i desember. Men Dr. Dimcevski var rolig, dyktig og informativ, noe som førte til en helt smertefri opplevelse. Han fortalte det han så underveis og avklarte kjapt at ting så helt normalt ut. Han svarte på spørsmål og både sykepleieren Sara og han var svært hyggelig og imøtekommende.
Det var en lett og humoristisk stemning underveis i undersøkelsen, noe som gjorde at jeg slappet mer av.
Svaret på prøvene fikk jeg kjapt.

En meget flink lege, som jeg vil anbefale til andre.

Fornøyd med klinikk

Trygg og god behandling!
Omsorgsfull og flink!
Fikk god oppfølging av både legen og pleier som assisterte !
Blid og omsorgsfull!

Trygt og greit

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Vært på gastroskopi i dag.Undersøkelsen tok bare noen minutter,så var det samtale hos legen.Veldig klar og grei samtale.Han forklarte og gav meg noen brosjyrer som jeg kunne ha nytte av.Veldig direkte lege,pynter ikke på noe.Jeg var veldig fornøyd med undersøkelsen og samtalen etterpå med legen.Ble mye latter og god stemning.Anbefaler denne legen.

Styr unna

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Ser han ikke har fått noen anmeldelser her. Det er meget vanskelig å forstå hva han sier. Han misforstår hva pasienten sier opptil flere ganger. Aldri mer! Sykepleierne derimot var veldig profesjonelle og empatiske.