Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen

Ståle Buhagen

Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
Generell kirurg og plastikkirurg

Om

Overlege dr. Ståle Buhagen er spesialist i plastikkirurgi og generell kirurgi. Han har jobbet med kirurgi siden 2004, både offentlig og privat. Utover plastikkirurgi har dr. Buhagen jobbet med hjertekirurgi, transplantasjonskirurgi og gastrokirurgi ved Rikshospitalet.

Dr. Buhagen har bred erfaring innen plastikkirurgi og har spesialisert seg innen brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft og brystreduksjoner, herunder gynecomasti (brystutvikling hos menn). Han har også spesialkompetanse på kroppsformende kirurgi som bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler (rektusdiastase), armplastikk, lårplastikk, hofte- seteplastikk, fettsuging, fettransplantasjon til bryst, sete og ansikt, øyelokksoperasjoner og panneløft.

Bestill time til en uforpliktende konsultasjon.

Les mer om dr. Buhagen her.

• Generell kirurgi
  • Plastikkirurgi

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Ståle Buhagen

Utrolig dyktig

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Ståle Buhagen utførte brystforstørrelse på meg. Jeg er ekstremt fornøyd med resultatet. Utrolig dyktig mann som kan det han holder på med, og kommunikasjonen gjorde at jeg følte(og føler) meg trygg. Vil anbefale han på det sterkeste.

Gynekomasti

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Jeg leste om forskjellige klinikker og kirurger (blant annet på legelisten) før jeg valgte å ta kontakt med Klinikk A og Ståle. Jeg følte det var litt kleint å dra en plass for å undersøke gynekomastien (mannepupper), men Ståle var veldig profesjonell, han undersøkte gynekomastien og forklarte hva som kunne gjøres og hvordan inngrepet utføres i løpet av en konsultasjon. Jeg fikk inntrykk av at Ståle var veldig interessert i faget sitt og ønsket å gi kundene et bra resultat som de var fornøyd med. Jeg valgte etter å ta operasjonen hos Klinikk A med Ståle som kirurg etter konsulentasjonen. Jeg hadde operasjonen for to uker siden og hadde første kontroll hos Ståle i går. Det har blitt stor forskjell fra tidligere og det ser veldig positivt ut. Operasjonen var på en torsdag og hadde tatt fri fram til tirsdag. Jeg klarte fint å utføre min kontorjobb (IT) på tirsdag. Kunne nok arbeidet på mandag også.

10/10

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Ståle er fantastisk. Anbefales på det sterkeste. Dyktig, kunnskapsrik, rolig og leverer et flott resultat. :)

Imøtekommen, trygg og naturlig

Klinikk: Klinikk A Skrevet

En god og trygg konsultasjon. Jeg ønsket en Facelift. Det som plaget meg var hals og nedre ansikt. Dette ønsket jeg å få gjort noe med, og i møte med Buhagen ble jeg informert og overbevist om at dette var riktig valg for meg. Han er rolig og pålitelig, og vet hva han gjør. Fikk også veldig god oppfølging i ettertid. Profesjonell ! Det skal mot til for å gjennomføre en slik prosess og da er det viktig å føle seg trygg. Etter voksen alder ble det viktig å få tilbake noe av mitt yngre utseende, så ønsket ble oppfylt.

Trygg og konskåprik , hyggelig og ansvarsfull

Hei.
Jeg kontaktet plastisk kirurg Ståle Buhagen den 27/09 og fikk på kort varsel hjelp i form av operasjon påfølgende dag.
Jeg er utrolig takknemlig for våre hyggelige samtaler før og etter operasjonen, den profesjonelle operasjonen, veiledningen og oppfølgingen i hele perioden.
Anbefales med dette på det sterkeste.