Kristian Nordlie

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2011)

Kristian Nordlie er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristian Nordlie

trrygg, profesjonell med høy kompentanse

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dr. Nordlie er en enestående lege, som skaper trygghet og tar seg god tid til å forstå sykehistorien din. Jeg opplevde ham som velforberedt og grundig i gjennomgangen av sykdomshistorien før undersøkelsen. Han var veiledende og informativ under selve undersøkelsen, og jeg ble henvist til blodprøver med planlagt oppfølging for videre utredning. Jeg føler meg trygg på hans kompetanse og evne til å løse komplekse helseutfordringer.

Veldig dyktig og hyggelig lege

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Har vært hos Dr Nordlie i dag - veldig god opplevelse :) Veldig hyggelig og profesionell - anbefaler til alle ☺️

Enestående

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

For en perfekt person på rett sted. Lyttende, klok og deler av sin kunnskap. Fredfull og høflige . Raske svar på prøver.

Åpen og forklarende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg hadde en veldig god opplevelse med denne legen etter å ha stått på venteliste i et halvt år for time. Jeg har en kompleks og sammensatt bakgrunn, noe han viste hensyn til. Blant annet har jeg gjennomgått en prossess med å fryse ned egg, som jeg følte jeg stod nokså alene i. Opplevde at legen hadde satt seg inn i min historie før jeg kom på kontoret via journalen min, selv om han ikke hadde møtt meg før. Han fremstod som lyttende, oppmerksom, og jeg opplevde han som lettere å snakke med enn tidligere gynekologer jeg har hatt. Under undersøkelsen forklarte han grundig, noe som var viktig for meg. At det var viktig for meg forstod han uten at jeg trengte å spørre. Han svarte på alle spørsmål og fremstod profesjonell, samtidig som jeg fikk en følelse av at han brydde seg om meg som pasient. Han fikk meg til å føle meg mindre alene i det jeg hadde gjennomgått tidligere. Det er forståelig at denne legen har lang liste – og den blir nok kanskje ikke mindre med denne anmeldelsen, men jeg synes dedikerte leger burde fremsnakkes.

Trygg, nøysom og skånsom

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg opplevde intet ubehag under undersøkelsen. Legen var både effektiv, informativ og taktfull. Anbefales