Dela Daub

Fysikalsk medisiner
Kvinne, 46 år

Spesialisering

Fysikalsk medisin og rehabilitering

Godkjenning

Autorisasjon (2008)

Offentlig avtale

Nei

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Dela Daub er fysikalsk medisiner i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene

Om vurderingene

Legelisten publiserer vurderinger skrevet av pasienter og, i noen tilfeller, deres pårørende.

Alle vurderinger blir moderert for å sikre kvaliteten i det som blir publisert. Vurderinger som er i tråd med våre retningslinjer blir publisert, i motsatt fall blir de avvist. Brukere mottar varsel om vurderingen deres blir publisert eller avvist. Hvis den blir avvist angis, som hovedregel, årsak til avvisningen.

Vurderinger vises i kronologisk rekkefølge. De nyeste vurderingene vises øverst. Gjennomsnittlig skår for behandlere og klinikker beregnes som et vanlig gjennomsnitt der alle vurderinger vektes likt. Kun publiserte vurderinger medregnes i gjennomsnittet.

Noen klinikker og behandlere kjøper tjenester av Legelisten, for eksempel Premium Profil. Slike avtaler mellom klinikker, behandlere og Legelisten påvirker ikke om vurderinger blir publisert eller avvist.

Mer informasjon om vurderinger kan finnes på siden Ofte stilte spørsmål.

Samlet vurdering
(1)
1 vurdering
Tilgjengelighet
(1)
1 vurdering
Tillit og kommunikasjon
(1)
1 vurdering
Service
(1)
1 vurdering

Siste vurderinger av Dela Daub

Fantastisk ivaretatt av en usedvanlig dyktig lege

Klinikk: EmmaSofia Klinikk Oslo Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg var til ketaminbehandling hos Dr. Dela Daub på EmmaSofia-klinikken (stiller opp og jobber på en søndag), og sitter igjen med en utrolig positiv opplevelse.
​Dr. Daub er langt over gjennomsnittet kunnskapsrik, noe som med en gang ga meg en enorm trygghet. Hun er ekstremt lyttende, tillitsvekkende og tok seg virkelig god tid til meg. Hele veien fremsto hun som profesjonell til fingerspissene, samtidig som hun møtte meg med genuin omsorg og forståelse.
​Jeg følte meg 100 % ivaretatt i en sårbar situasjon. En varmere og mer kompetent lege skal man lete lenge etter. Anbefales på det varmeste!