Bestill time

Pål Stakston Kvinge er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Pål Stakston Kvinge

Dyktig tannlege

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Var innom på akutt time, fikk utført det jeg trengte og er meget fornøyd nå!
Vil virkelig anbefale tannklinikken!

Fantastisk med barn

Klinikk: Tannlege Pål S. Kvinge Skrevet

En tannlege med bedre barnetekke har jeg aldri møtt. Og vi er veldig fornøyd med alle som vi har vært hos på Risvollan Tannklinikk! Virkelig! Men Kvinge skilte seg likevel ut når det gjelder barnetekke. Tok seg god tid til å vise frem alt av "verktøy", hvordan stolen fungerte osv. Han fikk lurt frem et smil hos en treåring som ankom tannlegekontoret med en streng mine. Godt gjort å få lurt frem et smil, uten å være klovnete. Han var ordentlig, og flink til å skape tillit. Treåringen ville faktisk ikke forlate kontoret, og klatret like så godt oppi stolen på nytt etter å ha fått premie. Kvinge svarte også grundig, men lettforståelig, på spørsmål som jeg hadde. /Takknemlig mor

Helt topp!

Klinikk: Tannlege Pål S. Kvinge Skrevet

Jeg sliter med stor tannlegeskrekk og er spesielt redd for at ting plutselig skal gjøre vondt, selvom jeg har fått bedøvelse, da dette har skjedd tidligere. Ble nødt til å rotfylle en tann tidligere i år og så på dette med stor skepsis, men tannlege Kvinge beroliget meg veldig! Vi gikk på forhånd gjennom hva som skulle gjøres og hvorfor, og underveis tok han også veldig hensyn til dette, og forklarte hva han gjorde, hvorfor han gjorde det og hvor lang tid det ca ville ta før neste sted skulle gjennomføres. Han var veldig rolig og stødig gjennom hele timen og sørget for at alt ble gjort ordentlig. Han passet også på å følge med på meg som pasient og la merke til grimaser osv. og passet på at jeg hadde det bra. Alt i alt, veldig fornøyd med tannlege Kvinge! Kan absolutt anbefales videre til andre med tannlegeskrekk!

Topnotch, kan virkelig anbefales!

Klinikk: Tannlege Pål S. Kvinge Skrevet

Kjempeflott tannlege, utrolig dyktig og hyggelig:) Vet hva han gjør og hva han prater om.

Svært dyktig på kompliserte tilfeller.

Klinikk: Tannlege Pål S. Kvinge Skrevet

Måtte i all hast komme innom da den store broen jeg fikk for 20 år siden ikke lot seg reparere mer. Hadde på forhånd vært innom et annen tannlege som reklamerte med billig undersøkelse og behandling. Har fått stor tillit til Pål. Han brukte god tid på undersøkelsen og vi har nå begynt på en behandling som både er billig og den beste for meg.