Bestill time

Pål Stakston Kvinge er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Pål Stakston Kvinge

Absolutt til å anbefale!

Klinikk: Tannlege Pål S. Kvinge Skrevet

Jeg må virkelig få skryte av Pål Kvinge! Han var en frendragende ung mann med flere gode personlige egenskaper så vell som tekniske. Han ga meg flere tips om hvordan jeg bedre kunne vedlikeholde tennene mine uten å ta parti med eller mot noe av det andre jeg har lest på nettet også videre. Han var veldig flink å roe de nervene jeg ikke visste jeg hadde. Absolutt å anbefale videre! Han var effektiv og det virkhet som at han hadde god erfaring med kundebehandling. I motsettning til flere andre tannleger jeg har oppsøkt det siste året var behandlingen relativt billig og jeg gikk derifra med et stort smil om munnen og et varmere hjerte (på tross at av smilet var skeivt grunnet bedøvelse) - Tannlege Pål Kvinge er virkelig en kjekk ung mann som vet hvordan man behandler medmennesker.

Tummel opp for perfekt behandling på alle mulige måter!

Definitivt beste tannlege besøk til tross for to hull

Klinikk: Tannlege Pål S. Kvinge Skrevet

Jeg vill ikke påstå at jeg har særlig tannlegeskrekk, men vil heller ikke si at det er noe jeg har gledet meg til. Satt med en voldsom tannpine og tok en tur til tannlegen hvor jeg fikk beskjed om at jeg hadde to hull. Det ble fikset på et veldig hyggelig vis. Aldri gjort så lite vondt å fikse hull.
En bonus er han var kjempehyggelig også. Lærte litt mens jeg satt der også.
Jeg har jo ikke brukt kjempemange tannleger så vet ikke hvordan det er med pris, men han var billigere enn den forrige jeg har gått til. Jeg er igrunn veldig fornøyd. Beste tannlege besøk så langt og jeg skal uten tvil dit neste gang det er noe.

Hilsen veldig fornøyd kunde.

Absolutt og anbefale

Klinikk: Tannlege Pål S. Kvinge Skrevet

Veldig flink og blid tannlege. Får deg til og slappe av,så har du tannlegeskrekk glemmer du fort den. Kun positive ting og si,jeg er ihvertfall veldig fornøyd