Egil Jakobsen

Autorisasjon (1990)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Bryn Telefonnummer22 27 82 2222 27 82 ...
Østensjøveien 79 0667 Oslo
Oris Dental Gressvik Telefonnummer69 32 82 2269 32 82 ...
Gressvik Torg 36 1621 Gressvik
Egil Jakobsen er tannlege i Oslo, Fredrikstad, Indre Østfold og Asker

Siste vurderinger av Egil Jakobsen

Egil Jakobsen - Jeg føler meg lurt

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Mest useriøse tannlegen jeg har vært hos. Jeg ringte på forhånd og sjekket opp prisen jeg skulle betale - Svaret jeg fikk var 845 kr. Før jeg satte igang behandlingen dobbeltsjekket jeg enda en gang og fikk beskjed om at jeg skulle betale det samme 845 kr.
I det jeg skal betale og står i kassen, får jeg beskjed av tannlege Egil Jakobsen som også er daglig leder for denne klinikken, om å betale 1235 kr. Da argumenterte jeg med at jeg alltid har pleid å betale 845 kr for SAMME BEHANDLING og dobbeltsjekket prisen 2 ganger før vi var i gang for å unngå misforståelser (både på tlf og muntlig før vi var i gang). Da svarer han: "Dette har jeg ikke tid til og bare går", så sender han en tannpleier som svarer: "Jeg får ikke gjort så mye." Hun kommer i tillegg med elendige bortforklaringer.
Jeg ender opp med å betale den summen til slutt og ber dem samtidig slette meg som kunde fra deres database.

Dette er den mest useriøse tannklinikken jeg har vært hos og vil fraråde andre kunder om å dra hit. En tannlege som i tillegg er daglig leder og oppfører seg på den måten... Velg noen andre og hold dere unna Bryn tannhelse.

Veldig dyktig og hyggelig

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Har vært hos ham flere ganger over mange år. Veldig flink og hyggelig, og man føler seg veldig godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste.

Veldig flink og behagelig

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med denne tannlegen.
Anbefales så absolutt, spesielt til dere som sliter med tannlegeskrekk.
Snakker av erfaring, er ikke kurert helt men det begynner å hjelpe.

Veldig fornøyd.

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Hei, jeg har kun vært hos denne tannlegen en gang, og kommer ikke til å besøke ham igjen, ettersom jeg flyttet før neste tannlegebesøk, men jeg var veldig fornøyd. Hvis jeg flytter tilbake til Bryn omegn så er helt klart han en jeg ville besøkt igjen.

(PS! hvis du lurer på hvor du har sett han før, så er det fra en tannlege reklame ;o)