1990

Stortingsgata 30 0161 Oslo
Tlf: 22 01 93 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thor Øyvind Mikkelsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thor Øyvind Mikkelsen

Hastighetsrekorder skal IKKE forsøkes i min munn!

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Som andre har beskrevet; første møtet med denne tannlegen var positivt, men så har det vært nedoverbakke! Da jeg begynte å frekventere denne klinikken, hadde de en fantastisk tannpleier som samvittighetsfullt tok seg av rens, puss og diagnose, og hun ga et hav av informasjon uten at jeg selv behøvde å spørre om alt! Siden har det på få år vært hyppige utskiftninger, og nå er det på den femte tannpleieren som dessverre også deler tannlegens oppfatning av at det å informere er noe styggedom! Spørsmål blir tilsynelatende ikke forstått, og det er vanskelig å få tak i andre opplysninger enn det tannlegen selv aller nådigst kommer med. Tannlegen ankommer når man sitter i stolen, blid som en sol, men hastverket han igangsetter, sørger fort for mørke skyer. Under siste behandling, virket det som han ville forsøke å sette ny verdensrekord hva tid angår, noe som i kombinasjon med hurtigroterende verktøy, er TOTALT uakseptabelt. Selvfølgelig glapp kontrollen over (hvis den i det hele tatt var tilstede) "drillen", noe som førte til et par ekstra hakk; det ene i en hjørnetann og det andre i en av fortennene. Dette, herr Mikkelsen, er noe du ikke skal prøve deg på, ihvertfall ikke i min munn, og allikevel greide du det! Å betale for dette tullet, er den hittil mest meningsløse utgiften jeg har hatt, men du skal ihvertfall slippe å se mer til både meg og pengene mine, så kan du stresse og slurve med noens andre tenner, selv om jeg i farten ikke kommer på hvem jeg skulle unne å bli utsatt for slikt tøys. Det du burde huske, er at irreversible handlinger mot en eller flere tenner, er nettopp IRREVERSIBELT! Ikke for det; med ditt tempo, virker det ikke som om du har tid til å tenke på noe særlig i det hele tatt!

Elendig!

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Satt å ventet i 30min, før jeg selv måtte spørre om hva som foregikk,svaret var yterligere 15min forsinkelse. Gikk der i fra uten informasjon eller behandling.

Ekstremt dyktig tannlege

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Mikkelsen er ekstremt dyktig og har tatt tannlegeskrekken min på alvor. Samtidig er alle som jobber der over all forventing, anbefaler på det sterkeste.

Dyr og stresset

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Sist jeg var hos Mikkelsen fikk jeg behandling for et hull. I hele to dager hadde jeg vondt etter behandlingen - fikk ikke sove pga smerter og måtte ta smertestillende. Ringte tannlegen, fikk ikke snakke med tannlegen selv. Måtte kommunisere via en assistent/sentralbord. Spurte om det kunne være gjort en feil siden jeg slet med smerter. Assistenten snakket med tannlegen og jeg fikk til svar at alt var korrekt utført.
Dette er mange måneder siden. Smerten er borte men det iser i tannen, kan fortsatt ikke tygge eller spise kald mat på den siden hvor tannen ble behandlet.
Slik skal det vel ikke være? Kan ikke kalle dette god og seriøs oppfølging.

Meget dyktig

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Kurerte tannlegeskrekk, tar pasienten på alvor, tenker helhetlig. Gir svært god informasjon om hva som bør gjøres for å gi et godt resultat