1990

Thor Øyvind Mikkelsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thor Øyvind Mikkelsen

Elendig!

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Satt å ventet i 30min, før jeg selv måtte spørre om hva som foregikk,svaret var yterligere 15min forsinkelse. Gikk der i fra uten informasjon eller behandling.

Ekstremt dyktig tannlege

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Mikkelsen er ekstremt dyktig og har tatt tannlegeskrekken min på alvor. Samtidig er alle som jobber der over all forventing, anbefaler på det sterkeste.

Dyr og stresset

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Sist jeg var hos Mikkelsen fikk jeg behandling for et hull. I hele to dager hadde jeg vondt etter behandlingen - fikk ikke sove pga smerter og måtte ta smertestillende. Ringte tannlegen, fikk ikke snakke med tannlegen selv. Måtte kommunisere via en assistent/sentralbord. Spurte om det kunne være gjort en feil siden jeg slet med smerter. Assistenten snakket med tannlegen og jeg fikk til svar at alt var korrekt utført.
Dette er mange måneder siden. Smerten er borte men det iser i tannen, kan fortsatt ikke tygge eller spise kald mat på den siden hvor tannen ble behandlet.
Slik skal det vel ikke være? Kan ikke kalle dette god og seriøs oppfølging.

Meget dyktig

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Kurerte tannlegeskrekk, tar pasienten på alvor, tenker helhetlig. Gir svært god informasjon om hva som bør gjøres for å gi et godt resultat

Friendly & competent dentist, highly recommended

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Very thorough with checks, consolations and procedures.
Friendly staff and nice offices (nice view of the city)
Great attention to detail
Good use of new techniques and technologies.

After some previous bad experiences and work done by dentists both in the UK and Norway I was looking for someone who could fix several issues with my teeth in the best way possible.

After almost a year of several big procedures here I can say I am more than happy with the work that has been done.

I had a previous bad root canal and crown fitted by another dentist here in Oslo. The tooth had four roots each with a bend making this procedure extremely difficult to do (I guess this is why the last dentist made a bad job of it). Mikkelsen had taken time and care to ensure this went prefect, around 3 hours to be exact and did the best job he could. The tooth now feels better than ever.

I Highly recommend this dentist.

Anbefales ikke hvis man har tannlegeskrekk

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg informerte om min tannlegeskrekk, men dette ble ikke tatt hensyn til. Pleieren gjør alt klart, han kommer kun når det er tid for å gjøre noe - som ikke er spesielt tillitsvekkende. Fikk heller ikke bruke the wand og fikk vanlig bedøvelse. Fikk forverret angst etter dette besøket.

Bra opplevelse hos tannpleieren

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg har vært hos Mikkelsen tidligere. Denne gangen fikk jeg time hos en søt og hyggelig tannpleier med fine grønne øyne. Tannpleieren virker nøye og gir bra informasjon som er enkelt for ufaglærte som meg å vite. Jeg synes at prisene er ganske høye.

Topp service.

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg hadde kjempevondt. Min gamle tannlege fikk ikke ut visdomstannen. Jeg fikk komme til tannlege Mikkelsen på timen. Tannen ble operert ut helt uten problemer for meg. Har ikke hatt vondt siden.

Topp service til fornuftig pris.

Dyrt og samlebåndsfølelse

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Første møtet med Mikkelsen var positivt, men deretter syns jeg kvaliteten på behanlingen dalte. Han behandler flere pasienter samtidig i forskjellige rom, og man får inntrykk av at tannlegen er stresset. Jeg ga klart uttrykk for min tannlegeskrekk uten at jeg synes det ble ihensyntatt. Jeg har hatt flere smertefulle behandlinger her. "The Wand" ble ikke engang tilbudt.

Det som trekker mest ned her, er prisen. Mikkelsen er utrolig dyr sammenlignet med mange andre - som har ført til at jeg har skiftet tannlege.

En tannlege som kan jobben sin.

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg gruet meg, ventet for lenge og hadde skikkelig tannpine. Hos tannlege Mikkelsen fikk jeg hjelp med en gang. Han var utrolig proff, aldri møtt maken. Kontoret ligger for øvrig praktfullt til med super utsikt. Tannpleie er dyrt, men det er verdt pengene når man får en skikkelig behandling.

Veldig bra opplevelse

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Etter å ha utsatt å gå til tannlege i over 8 år ringte jeg klinikken da jeg hadde voldsom tannpine. Jeg forklarte problemet og fikk en time. Ble møtt av en tannlege som tok seg god tid, var veldig oppmerksom og som gjennom tre behandlinger fikk tatt unna alt som hadde forfalt på 8 år. Kjempefornøyd med service, behandling og går gjerne tilbake.

dyrt og unødvendig

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg har gått hos Mikkelsen noen år, og har vært klar over at han ikke er billig. Men nå var det nok. Plutselig skulle tannpleieren ha meg inn to ganger, fordi hun ikke ville rekke og pusse etter å ha sett over tennene. Det er nesten 900 hver gang, og 100% økning plutselig.
De mente jeg måtte bytte en fylling + at de mente jeg hadde et lite hull som måtte repareres.
Jeg avbestilte nest time, og gikk til en ny tannlege.
Mikkelsen driver dyrt, og må sikkert ha inn en del på hver pasient. Jeg følte jeg hadde en minstepris hos han, og endte opp med rundt 6000 hver omgang, noen ganger mer. Hos den nye betalte jeg 600 for konsultasjon og pussing. Han greide begge deler på ca 30 minutter og etter det var jeg ferdig og kunne gå.

Dårlig på akuttbehandling

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Som nevnt av en annen, god førsteopplevelse for deretter å få dårligere og dårligere opplevelse etter hvert besøk. Toppet seg da jeg fikk akutte problemer rett før jul og var der to ganger uten å få hjelp. Endte opp med å bytte tannlege. Viste seg jeg hadde betennelse og måtte rotfylle. Utrolig det ikke ble oppdaget. Den ene tannpleieren er dessuten sur og nebbete.

Ikke bra

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og hadde en positiv førsteopplevelse. Etterhvert gikk den personlige servicen bort og jeg opplevde en mer og mer upersonlig tannlege som var interessert i å bli raskt ferdig og slett ikke var så flink med pasienter. Man føler seg som på et samlebånd. Jeg er ikke glad i sprøyter og kommuniserte det. Likevel ble ikke magic wand brukt.

Helt super tannlege for deg med tannlegeskrekk

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Ikke siden skoletannlegen skremte vettet av meg da jeg var 12 år har jeg stolt på en tannlege, fram til jeg var hos Mikkelsen. Han har ikke kurert skrekken min, men har en egen evne til å få deg til å slappe av. Anbefales!!