Thor Øyvind Mikkelsen

Thor Øyvind Mikkelsen

1990

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Thor Øyvind Mikkelsen Priser mangler

Thor Øyvind Mikkelsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thor Øyvind Mikkelsen

Svært dyktig tannlege

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Har alltid gruet meg til å gå til tannlegen tidligere, før jeg begynte å gå til Mikkelsen. Sekretærene er imøtekommende og hjelpsomme, og tannpleier som tar "årlig undersøkelse" er veldig flink og hyggelig. Man merker at hun er nøye både i undersøkelse og tannrens. Når jeg har trengt behandling har jeg møtt en utrolig dyktig og omtenksom tannlege som helt tydelig kan sitt felt. Han er veldig flink til å informere, og svarer alltid godt på de spørsmålene jeg måtte ha. Jeg er superfornøyd med alt av behandling han har gjort, og all behandling utføres med perfeksjon. Jeg har vært svært fornøyd med alt av både behandling, undersøkelse og tannrens. Fornuftige priser.

Kjempe bra tannlege

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Er så fornøyd etter behandling. Fint med en bedøvelse som ikke kjennes. Veldig trivelige alle som jobber der og veldig dyktig tannlege.

Ny sett med tenner.....

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Fikk satt inn 6 nye tenner i overkjeven. Fra begynnelsen av, så ga han en god oversikt over hva som skulle gjøres, og veien frem til jeg kunne gå ut med et filmstjerne smil. Det er forskjell mellom tannleger og tannleger, og jeg tror at Thor Øyvind Mikkelsen er blant de 10 beste tannlegene i Oslo (kanskje den beste?!?). Fin, ren og moderne klinikk, og jeg føler meg godt ivaretatt av tannhelsesekretærene, som alltid har et smil på lur. Estimat på hva det vil koste neste gang, stemmer hver gang (+ evt bedøvelse ol). Hver gang jeg smiler, og ser meg selv i speilet, så får tannlege Mikkelsen en hyggelig tanke fra meg.

Elendig!

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Satt å ventet i 30min, før jeg selv måtte spørre om hva som foregikk,svaret var yterligere 15min forsinkelse. Gikk der i fra uten informasjon eller behandling.

Ekstremt dyktig tannlege

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Mikkelsen er ekstremt dyktig og har tatt tannlegeskrekken min på alvor. Samtidig er alle som jobber der over all forventing, anbefaler på det sterkeste.