Thor Øyvind Mikkelsen

Thor Øyvind Mikkelsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thor Øyvind Mikkelsen

Anbefales!

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg veldig opptatt av god service, og hos Thor Øyvind blir man utrolig godt tatt vare på! Fantastisk service, og et veldig hyggelig personale.

Thor Øyvind er den beste tannlegen jeg har brukt, og jeg er glad for at jeg valgte å gå til han. Jeg har over de siste årene hatt flere besøk hos Thor Øyvind som del av et lengere behandlingsprogram med tannregulering (Invisalign) og oppbygging av slitte tenner. Jeg trakk også visdomstenner pga. feilstilling, noe jeg opplevde som helt smertefritt.

Kan trygt anbefale Thor Øyvind til alle som trenger en dyktig og vennlig tannlege!

Serviceinnstilt og faglig dyktig

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg kan etter 20 år som bruker av dette tannlegekontoret, trygt anbefale tannlege Mikkelsen og hans stab. Jeg oppfatter dem som faglig dyktige, nøye, med nennsomme hender i utførelsen av arbeidet og stor forståelse for ubehaget :-) Tannlege Mikkelsen har gjennom alle disse årene evnet å samle en smilende, serviceinnstilt stab rundt seg, og jeg har knapt opplevd forsinkelse.

Svært dyktig tannlege

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Har alltid gruet meg til å gå til tannlegen tidligere, før jeg begynte å gå til Mikkelsen. Sekretærene er imøtekommende og hjelpsomme, og tannpleier som tar "årlig undersøkelse" er veldig flink og hyggelig. Man merker at hun er nøye både i undersøkelse og tannrens. Når jeg har trengt behandling har jeg møtt en utrolig dyktig og omtenksom tannlege som helt tydelig kan sitt felt. Han er veldig flink til å informere, og svarer alltid godt på de spørsmålene jeg måtte ha. Jeg er superfornøyd med alt av behandling han har gjort, og all behandling utføres med perfeksjon. Jeg har vært svært fornøyd med alt av både behandling, undersøkelse og tannrens. Fornuftige priser.

Kjempe bra tannlege

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Er så fornøyd etter behandling. Fint med en bedøvelse som ikke kjennes. Veldig trivelige alle som jobber der og veldig dyktig tannlege.

Ny sett med tenner.....

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Fikk satt inn 6 nye tenner i overkjeven. Fra begynnelsen av, så ga han en god oversikt over hva som skulle gjøres, og veien frem til jeg kunne gå ut med et filmstjerne smil. Det er forskjell mellom tannleger og tannleger, og jeg tror at Thor Øyvind Mikkelsen er blant de 10 beste tannlegene i Oslo (kanskje den beste?!?). Fin, ren og moderne klinikk, og jeg føler meg godt ivaretatt av tannhelsesekretærene, som alltid har et smil på lur. Estimat på hva det vil koste neste gang, stemmer hver gang (+ evt bedøvelse ol). Hver gang jeg smiler, og ser meg selv i speilet, så får tannlege Mikkelsen en hyggelig tanke fra meg.