Akemi Muto Vigen

Akemi Muto Vigen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Akemi Muto Vigen

Dyktig, profesjonelt og snill

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Akemi Vigen er veldig nøye, hun kan faget, og hun er flink to å forklare hva hun gjør. Jeg har fått amalgamer ut og også andre behandlinger og det har gått utrolig bra (også med med minst mulig smerte). Klinikken er et koselig lite sted på Grönneløkka i nærheten av Olav Ryes Plass. Har også blitt behandlet en gang av tannlegen Hilde Marie Hermansen på samme klinikken og hun var også veldig nøye og forklarte hele tiden hva hun gjorde. Jeg liker det veldig mye å bli fortalt hva man gjør mens de har hendene sine i munnen min. Akemi Vigen og hele Klinikken Hermansen (med tannlegene Pål og Hilde Hermansen i tillegg til Akemi Vigen) anbefales!

Behagelig og dyktig tannlege!

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Jeg har gått hos Akemi i mange år og er veldig fornøyd med arbeidet hun gjør. Hun er trygg, rolig og det gjør at jeg slapper av i stolen hos henne. Jeg kan anbefale henne på det varmeste :)

Fantastisk tannlege

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Akemi har vært min tannlege i flere år, og har også blitt vår familietannlege. Hun er så behagelig, rolig, hyggelig og effektiv at jeg aldri gruer meg til å gå til henne. Hun er også ærlig og jeg føler jeg at jeg alltid kan stole på hennes vurdering av hva som må gjøres av arbeid. Da jeg var student og måtte operere ut to visdomstenner hjalp hun meg med å finne den løsningen som var billigst for meg, dette er bare en av flere situasjoner der hun viste seg som redelig og hjelpsom. Anbefaler!

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på rutinesjekk på noen år, og gruet meg litt til hele greia egentlig. Jeg googlet meg frem til Tannlege Hermansen på Grünerløkka og bestiller time. Jeg møter en utrolig hyggelig og imøtekommende tannlege, Akemi, som er veldig flink til å forklare, berolige, enkel å snakke med og sist, men ikke minst, dyktig i det hun gjør. Det viste seg at det var litt å gjøre, og jeg var hos henne tre ganger. Jeg opplevde ikke smerte én gang, om man ser bort ifra stikkene fra bedøvelsen, og jeg borret fire hull og trakk to tenner. Tok meg i å tenke "Oy, allerede ferdig?" flere ganger, da hun var veldig rask, og det var smertefritt.

Jeg har aldri slappet av så mye som under disse tannlegebesøkene, opplevd så lite smerte, hverken under behandling eller etterpå, og fått så gode resultater.

Jeg vil anbefale tannlege Akemi Vigen på det aller sterkeste, og så lenge jeg bor i Oslo er jeg på kundelista hennes :)

Fantastisk tannlege

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Har gått til Akemi Vigen i en årrekke og hun er en fantastisk tannlege. Proff og effektiv behandling. Har ofte stålsatt meg for diverse behandlinger, da hun plutselig sier "Nå kan du skylle!" også er det hele over. Virker veldig rask, samtidig som hun er nøyaktig. Gir gode tips om tannhelse, men er ikke formanende. Kan anbefale til alle.