Akemi Muto Vigen

Akemi Muto Vigen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Akemi Muto Vigen

Alltid hyggelig

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Har gått til Akemi i mange år nå, med alt fra hull til visdomstenner. Blir bestandig bra ivaretatt, og det er alltid veldig hyggelig hos Akemi. Gleder meg til neste tannlegetime!

Veldig flink tannlege

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Veldig flink tannlege. Arbeider rolig og metodisk. Flink til å svare på alle spørsmål .Anbefales på det varmeste.

Dyktig, profesjonelt og snill

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Akemi Vigen er veldig nøye, hun kan faget, og hun er flink to å forklare hva hun gjør. Jeg har fått amalgamer ut og også andre behandlinger og det har gått utrolig bra (også med med minst mulig smerte). Klinikken er et koselig lite sted på Grönneløkka i nærheten av Olav Ryes Plass. Har også blitt behandlet en gang av tannlegen Hilde Marie Hermansen på samme klinikken og hun var også veldig nøye og forklarte hele tiden hva hun gjorde. Jeg liker det veldig mye å bli fortalt hva man gjør mens de har hendene sine i munnen min. Akemi Vigen og hele Klinikken Hermansen (med tannlegene Pål og Hilde Hermansen i tillegg til Akemi Vigen) anbefales!

Behagelig og dyktig tannlege!

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Jeg har gått hos Akemi i mange år og er veldig fornøyd med arbeidet hun gjør. Hun er trygg, rolig og det gjør at jeg slapper av i stolen hos henne. Jeg kan anbefale henne på det varmeste :)

Fantastisk tannlege

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Akemi har vært min tannlege i flere år, og har også blitt vår familietannlege. Hun er så behagelig, rolig, hyggelig og effektiv at jeg aldri gruer meg til å gå til henne. Hun er også ærlig og jeg føler jeg at jeg alltid kan stole på hennes vurdering av hva som må gjøres av arbeid. Da jeg var student og måtte operere ut to visdomstenner hjalp hun meg med å finne den løsningen som var billigst for meg, dette er bare en av flere situasjoner der hun viste seg som redelig og hjelpsom. Anbefaler!