Akemi Muto Vigen

Akemi Muto Vigen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Akemi Muto Vigen

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på rutinesjekk på noen år, og gruet meg litt til hele greia egentlig. Jeg googlet meg frem til Tannlege Hermansen på Grünerløkka og bestiller time. Jeg møter en utrolig hyggelig og imøtekommende tannlege, Akemi, som er veldig flink til å forklare, berolige, enkel å snakke med og sist, men ikke minst, dyktig i det hun gjør. Det viste seg at det var litt å gjøre, og jeg var hos henne tre ganger. Jeg opplevde ikke smerte én gang, om man ser bort ifra stikkene fra bedøvelsen, og jeg borret fire hull og trakk to tenner. Tok meg i å tenke "Oy, allerede ferdig?" flere ganger, da hun var veldig rask, og det var smertefritt.

Jeg har aldri slappet av så mye som under disse tannlegebesøkene, opplevd så lite smerte, hverken under behandling eller etterpå, og fått så gode resultater.

Jeg vil anbefale tannlege Akemi Vigen på det aller sterkeste, og så lenge jeg bor i Oslo er jeg på kundelista hennes :)

Fantastisk tannlege

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Har gått til Akemi Vigen i en årrekke og hun er en fantastisk tannlege. Proff og effektiv behandling. Har ofte stålsatt meg for diverse behandlinger, da hun plutselig sier "Nå kan du skylle!" også er det hele over. Virker veldig rask, samtidig som hun er nøyaktig. Gir gode tips om tannhelse, men er ikke formanende. Kan anbefale til alle.

Meget bra!

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Effektiv behandling. Rolig tempo. Forklarer greit hva som skal gjøres og hvorfor. Anbefales på det sterkeste!

Kjempefornøyd kunde!

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Jeg er virkelig fornøyd med mitt besøk hos Akemi Vigen. Hun er grundig og flink i jobben sin. Jeg føler at jeg er i trygge hender når jeg sitter i hennes tannlegestol ,og derfor kommer jeg ikke til å bytte tannlege igjen!

Samvittighetsfull og behagelig

Klinikk: Akemi Vigen Skrevet

Akemi Vigen er den perfekte tannlege for meg. Hun er vennlig, imøtekommende og meget samvittighetsfull. Så vidt jeg kan bedømme er hun også dyktig. Man blir innkalt til time, og det er lett å få en ekstra time om det trengs. Slik er hun også, og sekretæren på forværelset, meget fleksibel.Jeg bytter ikke!