Tannlege Hermansen

Tannlege Hermansen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlege Hermansen

MEGET DYR !!!

Tannlege: Pål Hermansen Skrevet

En tannsjekk på 20 minutter kostet kr. 2070,- i juni 2022! Han har aldri vært så dyr tidligere hva har skjedd? Jeg føler meg lurt ! Han så ingen hull og
tok ikke bilde.....Det var Pål Hermansen selv jeg var hos.

Fantastisk flink

Tannlege: Pål Hermansen Skrevet

Etter å ha gått med "noe" i tennene i et halvt år og vært innom både lege og tannleger uten å få hjelp fordi de ikke skjønte det så fant jeg Pål. Da fikke jeg ikke bare hjelp, men veldig god hjelp. Kunnskapsrik og flink tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Hilde Marie Hermansen Skrevet

Hun er kunnskapsrik, praktisk god, netthendt og flink til å se tannhelsen i forhold til resten av kroppen.

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Hilde Marie Hermansen Skrevet

Det beste med tannlegen Hilde Marie Hermansen er at hun forklarer have hun gjør hele tiden. Det er beroligende og rett og slett morsomt. Hun er ekstrem nøye og gir seg ikke før hun har fått alt å være perfekt. Hele klinikken er kjempebra -- tre dyktige tannleger (Akemi Vigen og Pål Hermansen i tillegg) i et lite og koselig sted på Grönneløkka. Anbefales!

Den dyktigste og koseligste

Tannlege: Pål Hermansen Skrevet

Jeg er nervøs for tannlegen, men ikke når jeg skal til Pål. Pål er flink, varsom og kunnskapsrik. Han snakker om tennene som en del av kroppen og vil prøve det meste før han går til inngrep. Anbefaler Pål på det varmeste. Han er ganske populær så det kan ta litt tid å få time, men han er verdt det.