Tannlege Hermansen

Telefonnummer22 37 88 7622 37 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helgesens Gate 21 0553 Oslo
Tannlege Hermansen holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlege Hermansen

Oslos beste tannlege !Han fikset min jeksel etter at en annen tannlege hadde ødelagt den. Jeg går gjerne til Hermannsen

Tannlege: Pål Hermansen Skrevet

Han reparerte min jeksel igjen , etter meget dårlig jobb hos en annen tannlege. Jeg går gjerne til Hermannsen igjen.

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Hilde Marie Hermansen Skrevet

Det beste med tannlegen Hilde Marie Hermansen er at hun forklarer have hun gjør hele tiden. Det er beroligende og rett og slett morsomt. Hun er ekstrem nøye og gir seg ikke før hun har fått alt å være perfekt. Hele klinikken er kjempebra -- tre dyktige tannleger (Akemi Vigen og Pål Hermansen i tillegg) i et lite og koselig sted på Grönneløkka. Anbefales!

Den dyktigste og koseligste

Tannlege: Pål Hermansen Skrevet

Jeg er nervøs for tannlegen, men ikke når jeg skal til Pål. Pål er flink, varsom og kunnskapsrik. Han snakker om tennene som en del av kroppen og vil prøve det meste før han går til inngrep. Anbefaler Pål på det varmeste. Han er ganske populær så det kan ta litt tid å få time, men han er verdt det.

Veldig bra

Tannlege: Hilde Marie Hermansen Skrevet

Hun er hyggelig, nøye og dyktig. Forklarer hele tiden hva hun gjør. Beste tannlegen jeg har vært hos.

Trygg og svært dyktig

Tannlege: Pål Hermansen Skrevet

En av få jeg har latt ordne mine tenner som jeg har følt meg 100% trygg på.
En kunnskapsrik tannlege utenom normalen, som forstår at tennene er en viktig del av kroppen, ikke bare kosmetisk.
Anbefales varmt.