Ann-Kristin Engen

Autorisasjon (1992)

Ann-Kristin Engen Telefonnummer22 46 10 2422 46 10 ...
Waldemar Thranes Gate 5 0171 Oslo
Ann-Kristin Engen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ann-Kristin Engen

Den beste tannlegen!

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Gått til AnnKristin Engen i årevis og hun er utrolig hyggelig og dyktig! Anbefales til alle! Alle på kontoret der er så vennlige at det er nesten hyggelig å gå til tannlegen!

Fart, humør - og godt arbeid

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Det er ganske tydeleg at det jobbar ein godt samansveisa gjeng her. Det er alltid småprat og latter og vitsing og humør i lufta. Det hjelper folk å slappe av, og få fokuset bort frå sjølve behandlinga.

Ellers er Ann-Kristin like rask i henda som i kjeftamentet - alt blir gjort raskt og effektivt, inga seigpining. Har likevel aldri hatt problem med arbeidet. Kjenner meg faktisk heldig som har henne som tannlege.

Fantastisk tannlegekontor!

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Jeg har i alle år slitt med tannlegeskrekk og unngikk lenge å gå til tannlegen. Men så ble jeg anbefalt Ann-Kristin Engen av en god venn. Jeg har vært innnom to ganger, både boret hull og trukket en visdomstann, men kjenner likevel at tannlegeskrekken så og si er kurert. Det er en sprudlende gjeng som jobber på tannlegekontoret, og du føler deg tatt vare på fra første stund. Jeg vil virkelig anbefale dette tannlegekontoret videre.