Espen Andreas Nilsen

Strandskillet 5 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Espen Andreas Nilsen

Fantastisk flink og hyggelig

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger og har slitt med det. Nå har jeg funnet den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Veldig dyktig, hensynsfull, forsiktig, utrolig hyggelig og alltid smørblid. Får raskt hjelp når jeg trenger det også . Har helt sluttet å grue meg for å gå til tannlegen takket være Espen og hans hyggelige medarbeidere. Alltid fornøyd og i godt humør når jeg går derfra :-) En fantastisk tannlege!

Kommer aldri til å bytte!!

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Begynte hos Espen for 13 år siden, og kunne ikke fått bedre tannlege. Gjør svært godt arbeid, og har utrolig godt humør. Føler nesten som vi "kjenner" hverandre etter disse årene. Anbefaler han til alle jeg kjenner, og er utrolig glad jeg har funnet meg en så dyktig tannlege :-)

Kurerte skrekken!

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Har gått til Espen i snart 10 år, og det er ikke uten grunn. Han kurerte skrekken min. Meget profesjonell, varsom og nøyaktig. I tillegg er han hyggelig å prate med.

Tipp topp. tommel opp!

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Meget dyktig tannlege. Har gått til Espen mange ganger, både for enkle fyllinger men også rotfyllinger. Har ikke vært noe særlig hos tannlege tidligere pga "skrekk". Han har kurert min skrekk bortimot. Han treffer godt på bedøvelsene han setter, så når den har fått virke en stund er det bare å slappe av. Hyggelig og pratsom type.

Veldig god tannlege

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Veldig fornøyd med Espen og hans kompetanse, han gir gode råd til tannbehandlinger som er kostbare. Kanskje ikke best prismessig, men er veldig fornøyd og kommer ikke til og bytte til noen andre så lenge jeg bor i Tromsø.