Espen Andreas Nilsen

Tannlegespesialistene AS
Strandskillet 5 9008 Tromsø
Espen Andreas Nilsen er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Espen Andreas Nilsen

Kjempeflink tannlege med et utrolig behagelig vesen

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Espen har kurert meg for tannlegeskrekken. Har gått til han i 7-8 år nå, og han er alltid blid og hjelpsom. Har aldri hatt noe å utsette på arbeidet som er gjort, og kommer nok aldri frivillig til å bytte tannlege. Anbefales, kanskje særlig for deg med et litt anstrengt forhold til tannleger!

Fantastisk flink og hyggelig

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger og har slitt med det. Nå har jeg funnet den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Veldig dyktig, hensynsfull, forsiktig, utrolig hyggelig og alltid smørblid. Får raskt hjelp når jeg trenger det også . Har helt sluttet å grue meg for å gå til tannlegen takket være Espen og hans hyggelige medarbeidere. Alltid fornøyd og i godt humør når jeg går derfra :-) En fantastisk tannlege!

Kommer aldri til å bytte!!

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Begynte hos Espen for 13 år siden, og kunne ikke fått bedre tannlege. Gjør svært godt arbeid, og har utrolig godt humør. Føler nesten som vi "kjenner" hverandre etter disse årene. Anbefaler han til alle jeg kjenner, og er utrolig glad jeg har funnet meg en så dyktig tannlege :-)

Kurerte skrekken!

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Har gått til Espen i snart 10 år, og det er ikke uten grunn. Han kurerte skrekken min. Meget profesjonell, varsom og nøyaktig. I tillegg er han hyggelig å prate med.

Tipp topp. tommel opp!

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Meget dyktig tannlege. Har gått til Espen mange ganger, både for enkle fyllinger men også rotfyllinger. Har ikke vært noe særlig hos tannlege tidligere pga "skrekk". Han har kurert min skrekk bortimot. Han treffer godt på bedøvelsene han setter, så når den har fått virke en stund er det bare å slappe av. Hyggelig og pratsom type.