Espen Andreas Nilsen

Tannlegespesialistene AS
Strandskillet 5 9008 Tromsø
Espen Andreas Nilsen er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Espen Andreas Nilsen

Kjempeflink tannlege med et utrolig behagelig vesen

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Espen har kurert meg for tannlegeskrekken. Har gått til han i 7-8 år nå, og han er alltid blid og hjelpsom. Har aldri hatt noe å utsette på arbeidet som er gjort, og kommer nok aldri frivillig til å bytte tannlege. Anbefales, kanskje særlig for deg med et litt anstrengt forhold til tannleger!

Fantastisk flink og hyggelig

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger og har slitt med det. Nå har jeg funnet den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Veldig dyktig, hensynsfull, forsiktig, utrolig hyggelig og alltid smørblid. Får raskt hjelp når jeg trenger det også . Har helt sluttet å grue meg for å gå til tannlegen takket være Espen og hans hyggelige medarbeidere. Alltid fornøyd og i godt humør når jeg går derfra :-) En fantastisk tannlege!

Kommer aldri til å bytte!!

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Begynte hos Espen for 13 år siden, og kunne ikke fått bedre tannlege. Gjør svært godt arbeid, og har utrolig godt humør. Føler nesten som vi "kjenner" hverandre etter disse årene. Anbefaler han til alle jeg kjenner, og er utrolig glad jeg har funnet meg en så dyktig tannlege :-)

Kurerte skrekken!

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Har gått til Espen i snart 10 år, og det er ikke uten grunn. Han kurerte skrekken min. Meget profesjonell, varsom og nøyaktig. I tillegg er han hyggelig å prate med.

Tipp topp. tommel opp!

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Meget dyktig tannlege. Har gått til Espen mange ganger, både for enkle fyllinger men også rotfyllinger. Har ikke vært noe særlig hos tannlege tidligere pga "skrekk". Han har kurert min skrekk bortimot. Han treffer godt på bedøvelsene han setter, så når den har fått virke en stund er det bare å slappe av. Hyggelig og pratsom type.

Veldig god tannlege

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Veldig fornøyd med Espen og hans kompetanse, han gir gode råd til tannbehandlinger som er kostbare. Kanskje ikke best prismessig, men er veldig fornøyd og kommer ikke til og bytte til noen andre så lenge jeg bor i Tromsø.

super :)

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Utrolig dyktig og hyggelig tannlege :) kunne aldri ha byttet what so ever :)

Beste tannlegen i tomsø det er jeg sikker på

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Hyggelig og avslappende atmosfære. Har hatt tannlegeskrekk siden jeg var barn og den er helt fraværende etter at jeg startet hos Espen.

Dyktig og veldig trivelig

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Espen er en utrolig hyggelig, rolig og dyktig tannlege, gode samtaler, trivelig team har han med seg på kontoret

Faglig dyktig og flink å kurere tannlegeskrekk!

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Med hans gode humør og humor går tannlegebesøket lett, han tåler og kan forholde seg til mye angst i tannlegestolen! Ellers faglig dyktig, og har du noen akuttproblemer får du hjelp med en gang!

Skulle hatt flere stjerner

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Espen Nilsen er skånsom, hyggelig og fantastisk, hadde stor skrekk, den er nå omtrent kuret pga. Espen Nilsen. Endelig kan jeg smile...

Espen er en kjempeflink tannlege.

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Espen er rask og effektiv. Han gjør det som trengs med en god historie til .. og vips er timen over.

Kjempetrivelig

Rask og smertefritt
Trivelige samtaler.
Sentrale lokaler.

Meget hyggelig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Veldig skånsom, hyggelig, serviceinnstilt og følger opp behandlingen på en flott måte.