Tannlegene Dullum AS

Telefonnummer73 53 08 4573 53 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erling Skakkes Gate 54 7012 Trondheim
Tannlegene Dullum AS holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Tannlegene Dullum AS

Faglig meget solid

Tannlege: Katrine Døsvik Skrevet

Meget dyktig og grundig, meget tett oppfølging ved spes. problemer, alltid i forkant, inngir fullstendig trgghet, har humor, forklarer alltid tydelig, spesifiserer nøye i forkant, underveis, og gir meget gode oppsummeringer som er greie å forstå. Føler at hun er meget god psykolog, pedagog.

Fantastisk!

Tannlege: Unni Rømo Dullum Skrevet

Har i alle år hatt tannlegeskrekk. Da jeg kom til Dullum med veldige smerter i flere dager hadde jeg ikke vært hos tannlegen på flere år pga tannlegeskrekken. Hun var helt fantastisk, forklarte hver minste ting som skjedde og spurte hele tiden hvordan jeg hadde det. Hun har kurert tannlegeskrekken min! Har også vært hos Arne noen ganger, like fantastisk han som Unni! Anbefales virkelig

Den beste tannlegen

Tannlege: Unni Rømo Dullum Skrevet

Rolig, hyggelig og behagelig person. Flink i sitt arbeid. Grei i pris. Alltid smilende og flink med sine pasienter. Flott dame og tannlege.

Har gått til henne siden hun ble ferdig tannlege

Tannlege: Unni Rømo Dullum Skrevet

Dyktig og behagelig tannlege som gjør tingene sine på en grei måte. Hun er "netthendt" så ubehaget blir minst mulig. Anbefales!

En tannlege å anbefale.

Tannlege: Arne Dullum Skrevet

En meget dyktig, og tillitsfull tannlege. Har tannlegeskrekk, men hos Arne Dullum forsvinner den. Anbefales på det sterkeste :) Et meget trivelig lokale, med koselige medarbeidere :)