Tannlegene Dullum AS

Tannlegene Dullum AS holder til i Stjørdal

Siste vurderinger av Tannlegene Dullum AS

Helt i øverste klasse👍

Tannlege: Arne Dullum Skrevet

Dullum er min og familiens faste tannlege. Her har man siste nytt av utstyr og dyktige medarbeidere. Dullum innehar alle kvalifikasjoner som gjør han til en ener. Faglig dyktig, hyggelig, nøyaktig og innehar flotte lokaliteter som gjør besøket til en positiv opplevelse. Kan anbefales på det sterkeste.

Veldig gode tannleger

Tannlege: Unni Rømo Dullum Skrevet

Er veldig fornøyd med tannlegene Dullum. Det er Unni jeg går til, men har også vært til Arne en gang.
Jeg har tannlege skrekk, men du verden så bra det går når jeg er der.
Trenger ikke å bedøve før behandlingen heller, enda jeg ikke slapper helt av i tannlegestolen.
Det går bedre og bedre for hvert besøk nå, så tannlege skrekken skal snart bort.
Anbefaler tannlegene Dullum i Stjørdal sentrum til alle med tannlegeskrekk og til dere som ikke har det også.

Utrolig flink tannlege. Skånsom og rolig.

Tannlege: Arne Dullum Skrevet

Har gått til Arne i snart 6 år, og har vært veldig fornøyd. Veldig rolig og skånsom når han jobber, og alltid trivelig å prate med. Ingen grunn til å være redd for å gå til tannlegen her.

Fantastisk!

Tannlege: Unni Rømo Dullum Skrevet

Har i alle år hatt tannlegeskrekk. Da jeg kom til Dullum med veldige smerter i flere dager hadde jeg ikke vært hos tannlegen på flere år pga tannlegeskrekken. Hun var helt fantastisk, forklarte hver minste ting som skjedde og spurte hele tiden hvordan jeg hadde det. Hun har kurert tannlegeskrekken min! Har også vært hos Arne noen ganger, like fantastisk han som Unni! Anbefales virkelig

Den beste tannlegen

Tannlege: Unni Rømo Dullum Skrevet

Rolig, hyggelig og behagelig person. Flink i sitt arbeid. Grei i pris. Alltid smilende og flink med sine pasienter. Flott dame og tannlege.