Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Roberto Plascencia

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Mye mere enn fornøyd!! Beste tannleger i Oslo

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

I absolutt alle aspekter: «Profesjonalitet, de utfører en behandling som minimerer pasientens smerte, arbeidsmateriellet er top, kvaliteten på arbeidet er virkelig utmerket, empatien, tiden, plasseringen, det gode arbeidsmiljøet som merkes ved ankomst, pris, språket, uten tvil Roberto Plascencia fra Mexico er Norges beste likte tannlege!!
Roberto
Plascencia og Raquel Galetto-Plascencia er helt fantastiske, jeg absolutt anbefaler de.
[Navn fjernet av moderator]

Anbefales 100%

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Flinke og profesjonelle folk. Anbefales dersom du har tannlegeskrekk eller aversjon, da blir du tatt veldig godt vare på

Akuttbehandling på dagen

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Mistet en krone og fylling på fredag kveld, og ringte til på mandag morgen. Fikk time på dagen. Dette er et tannlegesenter som virkelig strekker seg for at kundene skal bli fornøyde. Rask, profesjonell, trygg og smertefri behandling. Masse humor som har bidratt til at tannlegeskrekken har forsvunnet helt. Anbefales på det sterkeste!

Kjempefornøyd

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har gjort alle behandlinger hos Roberto over mange år nå. Har aldri vurdert å gå et annet sted. Jeg opplever han som faglig dyktig, profesjonell og hyggelig. Han er effektiv, grundig og veldig god med tanke på tannlegeskrekk. Jeg har hele tiden følt på en forutsigbarhet og at vi har hatt en god plan på hva som skal gjøres. Han er absolutt å anbefale.

Den aller beste

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er imøtekommende, serviceinnstilt, og betryggende. Han har en evne til å kommunisere med pasienter som får dem til å føle seg sett og ivaretatt. Før jeg trakk visdomstennene gikk han igjennom hele prosedyren, slik at ingenting skulle være overraskende. Gjennom hele min behandling kommuniserte han med meg, og passet på at min komfort var det viktigste. Etter behandlingen gikk vi nøye igjennom hva jeg skulle gjøre. I etterkant har jeg hatt null hevelse, ingen smerte, og ikke en antydning til infeksjon. Trekk av visdomstenner har aldri vært så lett, og mindre skummelt. Anbefaler Roberto til alle!