Bestill time

Jannie Holte Biering

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Autorisasjon (1995)

Jannie Holte Biering er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Stedet å gå

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Tannlegesenteret i seg selv er veldig lunt og rolig. Fine lokaler og man blir møtt med et smil og et hei noe som gjør inntrykket trygt og hyggelig

Da jeg startet å gå hos Jannie hadde jeg ekstremt tannlegeskrekk og forklarte henne dette. Har aldri blitt møtt på en så varm måte når det kommer til nettopp det. Hun har for de besøkene jeg har vært der trygget meg på at ting skal gå fint og at vi tar det i mitt tempo.
Vil ikke si at skrekken er helt kurert enda men fy søren som hun har hjulpet på både med varme ord og sørget for en trygg opplevelse.
Anbefaler henne som tannlege til de med tannlegeskrekk eller om man bare ønsker en god tannlege opplevelse.

Meget bra.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Ingenting å utsette. Rask og effektiv. Forklarer godt hva som skal gjøres. Alt i alt en hyggelig tannlege.

Effektiv, trygg og kompetent tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Går til tannlege Jannie Holte Biering og har gjort det de siste årene, kommer ikke til å bytte. Hun gjør en grundig jobb, men er også effektiv og fremstår svært kompetent i faget sitt. God til å forklare hva hun gjør, og hvorfor. Ryddig med tanke på å forklare kostnader som påløper. Anbefales varmt.

Styr unna!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg var i dag hos tannlege Jannie Holte Biering. Dette var en dårlig opplevelse for meg. For det første fikk jeg ikke lov å ha med kjæresten min inn på venterommet. Det ble begrunnet med at det var liten plass. Når jeg kom inn så var det en stol der, så min kjæreste kunne vært med inn. Det var ikke så trangt rom som tannlegen sa. Videre så kom jeg med tann smerter, og hadde med dokumentasjon som gjaldt Helfo refusjon. Jeg sa at jeg har så mye smerter, at jeg må ha noe behandling nå. Da sa tannlegen at "jeg vil gjøre det ordentlig, og hvis ikke så må du gå til din tidligere tannlege." Det er greit at tannlegen vil gjøre en ordentlig jobb, men man kan gjøre en ordentlig jobb, samtidig som man dokumenterer det Helfo trenger. Jeg fikk også beskjed om at tannlegen trengte legeerklæring på at jeg fremdeles har sykdommen som utløser refusjon, men etterpå så trengte hun det plutselig ikke. Videre så gjentok jeg at jeg vil ha behandling nå. Da sa tannlegen at hun følte seg presset, og at det likte hun ikke. Jeg synes ikke at når jeg har bestilt en time for å få ordnet mine smerter, og spør om hun kan fikse det i timen at jeg presser. Det var derfor jeg bestilte timen for å få det fikset. Istedenfor så ville hun undersøke i dag, og fikse i morgen, Jeg fikk beskjed om å ta Paracet frem til timen i morgen. Det synes jeg er et dårlig råd, når hun kunne behandlet tilstanden min. Undersøkelsen jeg booket var på 45 min, men jeg fikk en 30 min time. Alikevel ble jeg belastet for 45 min time. Jeg prøvde også å spørre hvor mye Helfo dekket, men da fikk jeg bare vite min egenandel. Jeg spurte igjen hvor mye Helfo dekket, men da fikk jeg bare samme svar igjen. Jeg spurte ikke hvor mye jeg skulle betale, men hva Helfo dekker, Jeg synes alt i alt at tannlegen oppførte seg under timen respektløst og frekk, og at hun var mer interessert i hvordan hun ville løse det, enn å forstå at jeg hadde smerter, og at jeg ønsket det løst. Timen gikk kun på hennes ønsker, og ikke mine som pasient. Anbefaler alle å styre unna!

The best dentist appointment I ever had

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

I got an appointment super quick and when I showed up at the appointment 15 min prior I got called in straight away. My dentist H. Biering was super sweet and helpful. But even more happy was I when I saw the result - so much better than every dentist I have been to before for fillings. I had a hole in my canine tooth, very visable. After her work I could not see anything at all, neither the hole nor the filling! Absolutely impressive and super efficient. I know where I will go next time. Thanks very much for such great and pleasant service!