Bestill time

Jannie Holte Biering

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Autorisasjon (1995)

Jannie Holte Biering er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Fantastisk tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jannie er en fantastisk tannlege. Eksemplarisk service og meget profesjonell. Anbefales på det sterkeste å velge Jannie som tannlege.

Veldig dyktig & trygg tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kan trygt anbefale Jannie som tannlege. Hun er meget dyktig, trygg og profesjonell. Man merker fort at hun kan sitt fagfelt. Etter både full tannundersøkelse og trekking av visdomstenner, er min opplevelse med Jannie utelukkende positiv.

Svært god tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har utelukkende positive erfaringer med Jannie etter en ganske omfattende behandling over de siste månedene. Alt har fungert perfekt underveis, og kommunikasjonen har vært meget bra!

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jannie er utrolig dyktig på å få deg til å føle deg ivaretatt og trygg. Jeg har ofte en klump i magen før tannlegebesøk - men forlater alltid timen med Jannie med et stort smil.

Strålende fornøyd!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har gått til Jannie Biering hos Oslo Tannlegesenter et par ganger nå, for undersøkelse, bleking av tenner og trekking av visdomstenner. Har tidligere vært veldig urolig for å gå til tannlege, men har her følt meg veldig trygg og er utrolig fornøyd!