Bestill time

Jannie Holte Biering

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Autorisasjon (1995)

Jannie Holte Biering er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Hyggelig, effektiv og god dialog

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått til Jannie i ca 3 år. Hun er flink til å forklare det hun skal gjøre, og føler meg godt ivaretatt. Hennes gode humør hjelper også på når man kommer inn og er litt nervøs for å få sprøyte/bore. Hun får meg til å slappe av og spør underveis om alt er bra etc. Opplever henne som effektiv og rett på sak, så slipper man å ligge lenger i tannlegestolen enn man trenger. Tommel opp!

Hyggelig til man ikke vil gjøre som hun anbefaler

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Var hos jannie for en god tid tilbake siden. Hadde ikke besøkt tannlegen på mange år pga tannlegeskrekk, men følte meg veldig godt ivaretatt hos jannie. HELT til hun sa jeg burde trekke alle visdomstennene mine. Jeg lurte på hvorfor, og da sa hun at «det var ingen vits i å ha de der». Ellers sa hun at tannsettet mitt så perfekt ut. Jeg har aldri hatt trøbbel med visdomstennene mine så jeg sa nei fordi dette er svært kostbart som student. Jannie skulle borre et hull etter det og var svært hardhendt, sa ingen ting av det som skulle skje og jeg dro derfra med blod rundt munnen. Regningen ble mye høyere enn avtalt fordi jeg visstnok hadde veldig mye tannstein (brukte 1 min på å fjerne max). Jeg spurte i resepsjonen da jeg skulle betale om hvorfor summen ble så mye høyere, og da kom jannie dit og nesten ropte til meg foran alle som satt i venterommet. Drar ikke tilbake til dette stedet!!!!

Frykt for tannlege, men ikke for Jannie.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk som f, og gru stresser meg hver gang jeg har tannlegetime. Jannie har en oppmuntrende utstråling, og hun er flink til å fortelle nøyaktig hva som skal skje. Det beroliger. Hun oppmuntrer også igjennom timen, som gir en mestringsfølelse (selvom man bare ligger og gaper)😂.

Hyggelig og kompetent tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jannie er både hyggelig og kompetent. Hun er alltid imøtekommende og gir inntrykk av at hun bryr seg om mitt beste. Det er tydelig at hun har et langsiktig perspektiv og ønsker feks. ikke å borre dersom det ikke er klart behov, men hun er heller ikke redd for å si i fra dersom ting må gjøres. Ved behandling er det også tydelig at hun vet hva hun gjør, jeg har ikke hatt noen problemer etter fylling fra henne og hun er også svært effektiv. I det hele tatt føler jeg meg godt ivaretatt hos henne. Anbefales!

Samvittighetsfull og flink tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jannie er en samvittighetsfull og flink tannlege, som tar det lange perspektiv med tannhelsa di, og er ikke som visse andre boreglade tannleger jeg har hatt før. Hun har også alltid tatt hensyn til livssituasjonen min, og hvis jeg har hatt litt stram økonomi har hun tilpasset forløpet og prisen så mye som har latt seg gjøre, og har alltid vært forståelsesfull. Hun er også ærlig og likefram, så hun sier klart fra hvis man ikke passer ordentlig på ens tenner. Personlig setter jeg pris på den ærligheten, og den har motivert meg til å forbedre rutinene mine, slik at hun nå virker mer fornøyd med meg.