Bestill time

Jannie Holte Biering

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 20. apr I morgen 21. apr Man 22. apr Tir 23. apr Ons 24. apr

Autorisasjon (1995)

Jannie Holte Biering er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Dyktig og effektiv

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig hyggelig tannlege som forklarer godt hva og hvorfor. Får deg til å føle deg trygg og så har hun god humor i tillegg!
Bare pluss i boka!
Anbefales!

Trygg og profesjonell.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått til Jannie i 11 år. Hun er effektiv, får meg til å føle meg trygg og er genuint opptatt av at jeg skal ha en god opplevelse. Ikke minst er hun blid. Dersom du har tannlegeskrekk ville jeg gått til Jannie.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og ble anbefalt Jannie nettopp fordi hun er flink til å skape trygghet og tillit. Hun skuffet meg ikke! Jeg hadde rimelig vondt i tennene da jeg møtte opp til første time, og måtte gjennom flere behandlinger siden jeg hadde en del hull. Etter hvert gruet jeg meg nesten ikke til å sette meg i stolen.

Jannie er flink til å forklare hva hun gjør, og hun er sprudlende og skaper en avvæpnende stemning. Jeg liker også at hun forklarer hva jeg selv kan gjøre for å ta bedre vare på tennene mine.

Suveren dame

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Presis, fokusert, nøyaktig og sprudlende glad! Kommer med velmente tips og råd uten å oppfattes negativt. Med tannpleier som samboer har jeg fått inntykk av at Jannie er ei dame som streber etter etter gode resultater uten å overbehandle.

Hyggelig, effektiv og god dialog

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått til Jannie i ca 3 år. Hun er flink til å forklare det hun skal gjøre, og føler meg godt ivaretatt. Hennes gode humør hjelper også på når man kommer inn og er litt nervøs for å få sprøyte/bore. Hun får meg til å slappe av og spør underveis om alt er bra etc. Opplever henne som effektiv og rett på sak, så slipper man å ligge lenger i tannlegestolen enn man trenger. Tommel opp!