Urd Lilleng

Autorisasjon (1994)

Urd Lilleng er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Urd Lilleng

Svært dyktig og behagelig fagperson

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

gått til behandling hos denne tannlegen i ca 10 år. Gått hos andre tannleger når Urd Lilleng har hatt permisjoner. Lykkelig når hun var i jobb igjen. Hun er svært flink til å forklare hva som gjøres og bør gjøres med tennene. Anbefales.

Dyktig

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Hun er en tannlege opptatt av estetikk og hjelper fram et vakkert smil. Jeg er veldig godt fornøyd med jobben hun gjør. Jeg har tannlegeskrekk, og føler at jeg blir tatt på alvor.

Glimrende

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

jeg fikk for 2 uker siden skade i en jeksel som ikke ble verre eller bedre... siden jeg om en uke skal ta ferie "feiget" jeg ut og ringte tannlegen...fikk time samme dag. flaks?! DET var service fra første samtale med tekniker. vurdering av skade ble gjennomført og selv om det var knapt med tid fikk jeg utbedret brist i fylling og hull tann :).
Takk til Urd & co for rask og effektiv behandling med et smil. En fin sommer til hele kontoret.
trenger du tannlege? ikke noe å lure på!

Mitt førstevalg som tannlege i hele landet.

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng er veldig grundig og forklarer hva som behøves å gjøre slik at man er med på hvert steg av prosessen. Det er virkelig høy kvalitet på behandlingene som gir gode og varige resultater. Hun bryr seg om alt som har med tannhelse å gjøre, også det estetiske. Hun er alltid oppdatert på det siste nye. Hun klarer å bedøve og behandle uten at det er det minste ubehagelig. Jeg reiser gjerne til Tromsø hvert år for å bli behandlet av henne. En av landets beste tannleger, definitivt. Og for de som er studenter så får dere 25 % studentrabatt. Det er ingenting å lure på. Bestill time og gled dere til hvert tannlegebesøk.

Beste tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Anbefales på det varmeste. Kjenner ikke et hun setter bedøvelse. Tar seg god tid til å forklare og vise deg hva som er problemet med dine tenner, og hva hun har gjort for reparere dem.