Grete Sophie Forberg

Grete Sophie Forberg er tannlege i Gjøvik

Siste vurderinger av Grete Sophie Forberg

Hun har gullhender 🥰

Klinikk: Munnviken Tannklinikk Gjøvik Skrevet

Veldig koselig nytt lokal og personale. Og Forberg er faktisk Gjøviks beste. Hun er tålmodig og kompetent. 👍

Seriøs og forsiktig

Klinikk: Tannlegene i Sørbyen Skrevet

Hadde betennelse i en tann og har litt angst for tannleger. Ble anbefalt Forberg av en venn.
Følte meg straks rolig og godt tatt vare på. Veldig fornøyd med hennes rolige vesen og profesjonelle innstilling.
Jeg har anbefalt henne til alle jeg kjenner.

Dyktig, rolig og trygg

Klinikk: Tannlegene i Sørbyen Skrevet

Skulle trekke min første visdomstann og gruet meg siden det gjorde vondt før jeg kom. Ble møtt av en trygghet og en forståelse som gjorde at skuldrene raskt senket seg. Fikk så en god forklaring på hva som skulle skje før vi begynte, og hele tiden underveis. I løpet av kort tid var tanna ute. Jeg ble så imponert over hennes profesjonalitet og den medmenneskelig måten hun møtte meg på. Jeg er svært takknemlig for at vi har slike flinke tannleger. Anbefaler Grethe Sophie Forberg på det varmeste !

Profesjonell

Klinikk: Tannlegene i Sørbyen Skrevet

Alltid serviceinnstilt og behandling på kort varsel, også i høytider. Skaden ble behandlet med permanent reparasjon.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegene i Sørbyen Skrevet

Grete har hjulpet meg igjennom snart ett dusin tannlegetimer. Alltid hjelpsom og snill.

Man får time raskt og alltid en liten beklagelse dersom hun kan motta deg litt sent til din time, noe som fort kan skje med tannhelsetjenester.