Grete Sophie Forberg

Grete Sophie Forberg er tannlege i Gjøvik

Siste vurderinger av Grete Sophie Forberg

Dyktig, rolig og trygg

Klinikk: Tannlegene i Sørbyen Skrevet

Skulle trekke min første visdomstann og gruet meg siden det gjorde vondt før jeg kom. Ble møtt av en trygghet og en forståelse som gjorde at skuldrene raskt senket seg. Fikk så en god forklaring på hva som skulle skje før vi begynte, og hele tiden underveis. I løpet av kort tid var tanna ute. Jeg ble så imponert over hennes profesjonalitet og den medmenneskelig måten hun møtte meg på. Jeg er svært takknemlig for at vi har slike flinke tannleger. Anbefaler Grethe Sophie Forberg på det varmeste !

Profesjonell

Klinikk: Tannlegene i Sørbyen Skrevet

Alltid serviceinnstilt og behandling på kort varsel, også i høytider. Skaden ble behandlet med permanent reparasjon.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegene i Sørbyen Skrevet

Grete har hjulpet meg igjennom snart ett dusin tannlegetimer. Alltid hjelpsom og snill.

Man får time raskt og alltid en liten beklagelse dersom hun kan motta deg litt sent til din time, noe som fort kan skje med tannhelsetjenester.

Flink tannlege

Klinikk: Tannlegene i Sørbyen Skrevet

Veldig flink og nøye tannlege. Får deg til å føle deg trygg og spør og informerer hele veien. Veldig fornøyd!

Aldri mer!

Klinikk: Tannlegene i Sørbyen Skrevet

Hun var frekk og irretabel. Stresset rundt og hadde lite interesse i å høre hva jeg hadde å si.

Veldig dårlig med å sette sprøyte, den vondeste bedøvelsen som har blitt satt på meg.

Var mer interessert i å sitte på sin private mobil etter timen, enn å gi meg resept.