Zina Emami Kristiansen

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (1993)

Zina Emami Kristiansen er tannlege i Oslo og Ullensaker

Siste vurderinger av Zina Emami Kristiansen

Svært rask og dyktig, anbefales!

Klinikk: Zina Kristiansen Oralkirurgi Skrevet

Var hos Zina Emami Kristiansen for å trekke visdomstann. Hun var svært flink å informere hele veien, rask og dyktig. Jeg fikk også veldig god oppfølging i etterkant. Alt i alt svært profesjonelt. Jeg følte meg godt ivaretatt.

Meget fornøyd

Klinikk: Jessheim tannlegesenter Skrevet

Jeg ble henvist til Zina Kristiansen av tannpleier fordi jeg kjente en ujevnhet/kul under tannprotesen, denne hadde jeg kjent over et halvt år. Zina oppdaget raskt at dette sannsynligvis var kreft, og behandlet meg med en gang. Hun tok prøver av kulen og sendte inn til analyse. Da jeg var ferdig med timen var henvisning til utredning og behandling for kreft i kjeven allerede klar. Jeg gikk gjennom behandling for kjevekreft, opererte bort deler av kjevebenet og fikk strålebehandling etterpå. Zina tok meg alvorlig og gir rask og god behandling. Min oppfordring til andre er å sjekke seg raskt dersom man merker noe unormalt.

svært dyktig og proff

Klinikk: Jessheim tannlegesenter Skrevet

Jeg fikk anbefalt Zina Kristianssen av bekjente. Jeg hadde lenge hatt et sår i munnen som ikke ville gro til. Jeg var veldig bekymra men uten grunn. Måten hun tok imot meg på og forklarte var svært proff. HUn skjønte det min fastlege ikke hadde skjønt. Det ble tatt prøve der og da og hun fikk meg raskt inn videre på sykehus. Zina Kristianssen er svært dyktig og jeg takker henne for at hun satte rett diagnose :)

Fikk et dårlig inntrykk.

Klinikk: Jessheim tannlegesenter Skrevet

Ble dårlig tatt i mot.Veldig voldsom,med sprøytene sine.Ellers veldig spydig med kjeften sin.Hun sa jeg jobber overtid,for at du skal bli operert.Det er ikke min sak.Veldig hardhendt.Hun stillte opp en uke etterpå med meldinger.Var der en gang på kontroll.Ok,men ikke flere ganger dit.Er sydd stramt i munnen,noe jeg sliter med fortsatt.Var ikke redd tannlege før,men med en sånn opplevelse,blir man skeptisk.

En god og trygg opplevelse

Klinikk: Oris Dental Homansbyen Skrevet

Jeg har vært hos Zina for å fjerne visdomstenner og har blitt godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Hun er dyktig og over gjennomsnittlig opptatt av god oppfølging. Anbefales på det sterkeste - særlig om man er nervøs for tannlegebesøk!