Zina Emami Kristiansen

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (1993)

Zina Emami Kristiansen er tannlege i Oslo og Ullensaker

Siste vurderinger av Zina Emami Kristiansen

En god og trygg opplevelse

Klinikk: Oris Dental Homansbyen Skrevet

Jeg har vært hos Zina for å fjerne visdomstenner og har blitt godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Hun er dyktig og over gjennomsnittlig opptatt av god oppfølging. Anbefales på det sterkeste - særlig om man er nervøs for tannlegebesøk!

Empatisk, faglig dyktig og et medmenneske.

Klinikk: Jessheim tannlegesenter Skrevet

Har en bakgrunn med traumer og misbruk. Zina har hjulpet meg gjennom omfattende kirurgi og tannbehandling. Har fått kommet i god tid, fått beroligende, slappet av. Og tid til å klargjøre meg. Hun har møtt meg med medmenneskelighet, forståelse og høy relasjonell kompetanse. Vil anbefale henne til alle som sliter med traumer, odontofobi og angst. Vær ærlig om problematikken din, så finner dere en løsning som er tilrettelagt dine behov.

Fantastisk tannlegeopplevelse

Klinikk: Zina Kristiansen Oralkirurgi Skrevet

Gruet meg veldig til å måtte operere ut en vond visdomstann nede etter forrige opplevelse med trekking av visdomstenner. Det var en vanskelig operasjon og sist ble jeg ekstremt hoven og fikk veldig vondt.
Hadde hørt at jeg burde dra til Zina for å unngå risiko for komplikasjoner og det stemte på en prikk.

Zina var rask, dyktig og veldig snill. Kan anbefale henne på det sterkeste. Etter to minutter var tanna ute!

Fantastisk

Klinikk: Jessheim tannlegesenter Skrevet

Måtte operere ut 2 visdomstenner nede som ikke hadde brutt frem ordentlig. Disse var vanskelige og jeg var tidligere hos en annen spesialist som skremte meg med at hun helst ikke ville fjerne disse pga. stor risiko for komplikasjoner.
Ut måtte de tilslutt og Zina klarte å gjøre dette på en utmerket måte. Selv med stor skrekk for dette så klarte hun å få meg til å føle meg trygg, og det hele gikk raskt og effektivt uten at det gikk på bekostning av min trygghet. Kan sterkt anbefale henne, hun kan faget sitt.

Fantastisk Flink og effektiv!

Klinikk: Homansbyen Tannlegesenter AS Skrevet

Kom ned dit med vondt i tenna fredag morgen, mistenkte visdomstenner. Noe som stemte, Zina tok dem ut mandag morgen. Gikk raskt og effektivt med gode forklaringer underveis. Har du kødd med tenna så er dette både stedet og dama å gå til, her får su en følelse av omsorg, trygghet og profesjonalitet på et høyt nivå fra du ringer til du er helt ferdig🤩