Shermin Rusthen

Autorisasjon (2011)

Shermin Rusthen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Shermin Rusthen

Strålende behandling og anbefales på det sterkeste

Klinikk: Shermin Rusthen Skrevet

Flotte opplevelser i kontroller over flere år. Nå sist i forbindelse med behov for en ny krone på en jeksel 😊

Veldig dyktig

Klinikk: Shermin Rusthen Skrevet

Jeg brakk en tann, og fikk fikset på veldig kort varsel! Ingen smerte, og profesjonelt arbeid:) kan anbefales

Kurerte min tannlegeskrekk!

Klinikk: Shermin Rusthen Skrevet

Jeg har lenge gruet meg og utsatt tannlegebesøket, noe som resulterte til mye smerter og desto mer tannlegeskrekk.

Shermin er utrolig dyktig, rolig og profesjonell, og etter flere besøk hos henne de siste månedene, kan jeg faktisk si noe jeg aldri trodde jeg skulle si: Jeg er kurert for tannlegeskrekk!

Anbefales på det sterkeste.

Huff

Klinikk: Shermin Rusthen Skrevet

Jeg blir litt forbannet når man møter slike mennesker i helsevesenet. Shermin er svært lite imøtekommende mot pasientene sine. Ikke hilser hun, ikke informerer hun om hva hun skal gjøre eller hvorfor. Det mest ubehagelige var måten hun snakket til sin assistent på. Stakkars jente som fikk gjennomgå. Tannlegen er altfor krass og ufin i måten hun opptrer på. Aldri mer til henne!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Shermin Rusthen Skrevet

Shermin Rusthen opptrer på en svært profesjonell måte. Hun er effektiv og nøyaktig og i tillegg skånsom. Hun virker 100 % sikker på det hun gjør, og det gir også meg en betryggende følelse.
Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på flere år pga dårlig erfaring med den siste tannlegen jeg hadde. For en måneds tid siden fikk jeg akutt vondt i en tann, og jeg fikk time hos Sandaker Tannlegevakt med en gang. Det viste seg at jeg måtte rotfylle tanna. Dette tok to behandlinger og gikk svært fint. Jeg har nå vært hos Shermin en tredje gang for å sjekke de andre tennene, og jeg kan ikke si annet at jeg er svært fornøyd med henne som tannlege. Jeg anbefaler henne på det sterkeste til de som ønsker en svært dyktig og profesjonell tannlege.