Shermin Rusthen

Shermin Rusthen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Shermin Rusthen

Raskt og grundig behandling

Klinikk: Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) Skrevet

Jeg er fornøyd med behandlingen. Tannlegen var høflig, snill og gjorde jobben effektivt. Prisen var også rimelig.

Profesjonell og dyktig tannlege:

Klinikk: Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) Skrevet

Tannlege Shermin Rusthen skiftet ut en av mine gamle 50-talls Amalgam-plomder i en jeksel nylig.

Jeg hadde gradvis over kort tid begynt å få plagsomme smerter i en av 3 antatte jeksler bak i underkjeven, og da jeg etter et par dager ringte på formiddagen - fikk jeg komme til en akutt behandling allerede en time etterpå.

Kort oppsummert noen dager etter besøket og utskiftningen til ny KOMPOSITT-plombe:
Jeg er så fornøyd med tannlege Shermin Rushthen`s (og hennes assistent`s) arbeid med det, at jeg gir TOP SCORE for både rask, effektiv behandling og mitt inntrykk av meget god faglig dyktighet...!

Effektiv og dyktig

Klinikk: Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og hørt mange skrekkhistorier om trekking av visdomstenner. Må si jeg ble positivt overasket over Shermin Rusthen som var effektiv og dyktig da hun trakk 3 av mine visdomstenner i en 2 ukers periode. Kommer definitivt tilbake til min neste sjekk. Anbefales.

Den verste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Shermin Rusthen Skrevet

Det første inntrykket man får av henne, er at hun ikke er imøtekommende, da hun ikke hilser på pasienten. Videre forteller hun ikke hva hun skal gjøre, f.eks. sette inn bedøvelse, noe som er svært ubehagelig for en som ikke vet hva man går til. Og kostnadene på akutt tannbehandling svarer ikke til skadeomfanget, men dette blir heller ikke diskutert med pasienten (gir deg bare en kvittering med en pris som skal betales uten noe videre beskrivelse i hva som har blitt gjort av undersøkelser og behandling). Dessuten var ikke tannbehandlingen utført grundig, slik at jeg måtte ta kontakt med en annen tannlege senere for en ny vurdering.

Det hun bør jobbe med, er å lære å hilse på alle pasientene hun tar imot, være imøtekommende og gi informasjon om hva hun gjør og hvorfor, slik at man som pasient føler seg ivaretatt og tatt på alvor. Fikk også dårlig inntrykk av hennes holdning ovenfor sine kolleger. Det var svært ubehagelig for meg å sitte og høre på det.

Oppsummering: Ikke å anbefale på det sterkeste.

Ikke bra.

Klinikk: Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) Skrevet

I denne vurderingen vurderer jeg ikke èn spesifikk tannlege, men totalinntrykket av de jeg har vært hos på Sandaker Tannlegevakt.

Jeg har ett blandet inntrykk og opplevd både noen som er veldig useriøse og begår noen tabber, mens andre har virket noe usikker, men at det har gått bra og at resultatet er deretter.
De aller fleste jeg har hatt som "tannlege" har virket som om de er studenter i praksis. Jeg ønsker ingen studenter, jeg vil ha en ferdig utdannet tannlege som har erfaring på det hun/han gjør uten store overreaskelser eller feilgrep og tabber. Heller ikke tannleger som gir meg ett speil i hånda og ber meg, nærmest insistere, at jeg må se på det store hullet jeg har. Utrolig ubehagelig og måtte nærmest krangle med en voksen mann om at jeg ikke ønsker å se på hullet mitt, men heller bli ferdig.

Beklager Sandaker Tannlegevakt. Totalinntrykket mitt er ikke mye positivt. Jeg vender aldri igjen.