Tore Bjørndal Ulstein

Autorisasjon (1995)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Abelgården Tannklinikk AS Telefonnummer73 53 28 1673 53 28 ...
Falkenborgvegen 35C, 2. etasje 7044 Trondheim
Tore Bjørndal Ulstein er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Tore Bjørndal Ulstein

Useriøs

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Benyttet tannlege Tore B. Ulstein ved 1 anledning. Hadde time for ordinær kontroll og røntgenbilder. Det ble første og siste gang.

Tannlegen behandlet to pasienter samtidig, og gikk frem og tilbake mellom ulike behandlingsrom. Svært lite kommunikasjon underveis. Fikk inntrykk av at kontrollen var overfladisk og uten interesse for pasienten.

Tar for øvrig ikke i mot skriftlige henvendelser, og sender også ut faktura til tross for å ha mottatt avbestilling av time (som ikke var bestilt i utgangspunktet).

Jeg vil ikke anbefale denne tannlegen til andre.

Nå liker jeg å gå til tannlegen!

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Tore er en veldig dyktig og flink tannlege som sørger for at hele behandlingen er en positiv og behagelig opplevelse. Han jobber effektiv og oppdaterer meg underveis på hva neste steg er. Største behandling var en rotfylling som gikk veldig bra, utover det kun årlig sjekk. Hos Tore kan jeg slappe av og har faktisk sovnet et par ganger under behandlingen. Før i tiden var jeg redd for å gå til tannlegen, men nå gleder jeg meg når jeg får innkalling.

Veldig freshe lokaler rett ved Sirkus shopping.

Veldig bra

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Tore er behagelig, flink og har et fornuftig prisnivå. Jeg har satt inn et implantant, noe som ble gjort på en god måte. Prisen ble faktisk noe lavere enn prisantydningen som allerede var forholdsvis lav sammenlignet med kjente jeg har som har gjort tilsvarende i Oslo.

Veldig bra tannlege!

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

En svært flink tannlege. Han har en behagelig væremåte, og er forsiktig og varsom når han holder på. En tannlege jeg virkelig anbefaler, spesielt for de av oss som kanskje har litt tannlegeskrekk.

De andre som jobber der er også veldig hyggelige og flinke mennesker.

Behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Anbefaler Tore B Ulstein på det sterkeste.
Han har en behagelig væremåte og en "forsiktig hand" ,han tar seg god tid når man har tannlegeskrekk.
Etter flere år med vegring for å besøke tannlege, har jeg etter å ha funnet Abelgården og Ulstein, begynt å se frem til tannlegeavtalene.