Tore Bjørndal Ulstein

Autorisasjon (1995)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Abelgården Tannklinikk AS Prisliste

Abelgården Tannklinikk AS Telefonnummer73 53 28 1673 53 28 ...
Falkenborgvegen 35C, 2. etasje 7044 Trondheim
Tore Bjørndal Ulstein er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Tore Bjørndal Ulstein

Veldig bra

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Tore er behagelig, flink og har et fornuftig prisnivå. Jeg har satt inn et implantant, noe som ble gjort på en god måte. Prisen ble faktisk noe lavere enn prisantydningen som allerede var forholdsvis lav sammenlignet med kjente jeg har som har gjort tilsvarende i Oslo.

Veldig bra tannlege!

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

En svært flink tannlege. Han har en behagelig væremåte, og er forsiktig og varsom når han holder på. En tannlege jeg virkelig anbefaler, spesielt for de av oss som kanskje har litt tannlegeskrekk.

De andre som jobber der er også veldig hyggelige og flinke mennesker.

Behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Anbefaler Tore B Ulstein på det sterkeste.
Han har en behagelig væremåte og en "forsiktig hand" ,han tar seg god tid når man har tannlegeskrekk.
Etter flere år med vegring for å besøke tannlege, har jeg etter å ha funnet Abelgården og Ulstein, begynt å se frem til tannlegeavtalene.

Helt super!

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Etter ti år uten tannlegebesøk, tok jeg motet til meg og dro til Tore og Abelgården.. Uten tvil den beste tannlegen jeg har vært hos, rolig, behagelig, og ikke minst, fryktelig dyktig!! Anbefales!

Meget godt fornøyd.

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Har brukt samme tannklinikken i 30 år , og Tore tok over praksisen her for noen år siden. Er meget godt fornøyd , og de er alltid blide og imøtekomne på denne tannklinikken.
Det var Jan Parow som hadde denne praksisen tidligere , og Tore ble håndplukket til å ta over denne praksisen da Jan gikk av.
Det eneste negative ved Abelgården er tilgjengeligheten for bevegelseshemmede / rullestolbrukere. Den er for dårlig.
Parkeringsmulighetene er snevre , men som regel går det bra.
Men tannlegepraksisen anbefales.