Marius Gihle

Rådhustannlegene

2001

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Rådhustannlegene Prisliste

Rådhustannlegene Telefonnummer22 33 35 6722 33 35 ...
Fritjof Nansens Plass 5 0160 Oslo
Marius Gihle er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Marius Gihle

Å gå til tannlegen har blitt en positiv opplevelse

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Marius Gihle er kjempedyktig tannlege. Han tar seg god tid og gjør veldig grundig arbeid. Han forklarer hele tiden hva han gjør og gir meg innsikt i min egen tannhelse. Han er også alltid veldig hyggelig og imøtekommende. Jeg har gått her i årevis nå, og når den årlige innkallelsen kommer så er det faktisk noe jeg ser frem.

anbefales!

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Er absolutt av de beste tannleger jeg har vært borti. "Skrekken" forsvinner ved første møte, han er meget grundig, veldig hyggelig, nøyaktig og forklarende. Man blir ivaretatt fra første stund. Terningkast 7, mer er det ikke å si.

Meget bra

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Vennlig, han tar seg god tid og forklarer alt han gjør grundig. Hyggelig kontor. Anbefales på det sterkeste!

Anbefales, spesielt til deg med tannlegeskrekk

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt. Jeg har tannlegeskrekk og sprøyteskrekk, og tannlegebesøk har blitt mye lettere nå som jeg fant denne tannlegen.

Forklarer alt som skjer, tar seg ekstra tid om man trenger en pause, forståelsesfull og snill.

Kvaliteten på arbeidet syns jeg er veldig bra.

Han er også veldig mye flinkere til å sette bedøvelsen enn andre jeg har vært hos. Han bruker god tid sånn at selve sprøyten blir mye mindre vond. Andre tannleger jeg har vært hos har bare kjørt nålen helt inn med en gang, noe som for min del er veldig vondt.

Prisen syns jeg er bra.

Svært bra opplevelse hver gang

Bakgrunn:
Har brukt Marius Gihle siden han tok over praksisen på Fritjof Nansens plass. Jeg har gjennom årene hatt "ganske mange arbeider" i munnen, gjennomført av flere ulike tannleger, der enkelte gav meg i ungdomstiden skrekk for tannleger.

Marius er den første tannlegen jeg har gått til som går meg ro og trygghet på at besøket blir bra, uansett om det er en rutinemessig sjekk eller om jeg er innom av mer akutt karakter. Han forklarer på en god måte hva han skal gjøre, viser instrumentene han benytter, og tar hensyn til sine pasienter. I tillegg har han et rolig og vinnende vesen - som gjør at en føler trygghet straks en setter seg i hans tannlegestol.

Marius er nok ikke den rimeligste tannlegen du finner i byen, men du betaler for kvalitet, trygghet og sentrumsnær beliggenhet. Marius Gihle får mine varmeste anbefalinger.