Marius Gihle

Fritjof Nansens Plass 5 0160 Oslo

Siste vurderinger av Marius Gihle

Meget bra

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Vennlig, han tar seg god tid og forklarer alt han gjør grundig. Hyggelig kontor. Anbefales på det sterkeste!

Anbefales, spesielt til deg med tannlegeskrekk

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt. Jeg har tannlegeskrekk og sprøyteskrekk, og tannlegebesøk har blitt mye lettere nå som jeg fant denne tannlegen.

Forklarer alt som skjer, tar seg ekstra tid om man trenger en pause, forståelsesfull og snill.

Kvaliteten på arbeidet syns jeg er veldig bra.

Han er også veldig mye flinkere til å sette bedøvelsen enn andre jeg har vært hos. Han bruker god tid sånn at selve sprøyten blir mye mindre vond. Andre tannleger jeg har vært hos har bare kjørt nålen helt inn med en gang, noe som for min del er veldig vondt.

Prisen syns jeg er bra.

Svært bra opplevelse hver gang

Bakgrunn:
Har brukt Marius Gihle siden han tok over praksisen på Fritjof Nansens plass. Jeg har gjennom årene hatt "ganske mange arbeider" i munnen, gjennomført av flere ulike tannleger, der enkelte gav meg i ungdomstiden skrekk for tannleger.

Marius er den første tannlegen jeg har gått til som går meg ro og trygghet på at besøket blir bra, uansett om det er en rutinemessig sjekk eller om jeg er innom av mer akutt karakter. Han forklarer på en god måte hva han skal gjøre, viser instrumentene han benytter, og tar hensyn til sine pasienter. I tillegg har han et rolig og vinnende vesen - som gjør at en føler trygghet straks en setter seg i hans tannlegestol.

Marius er nok ikke den rimeligste tannlegen du finner i byen, men du betaler for kvalitet, trygghet og sentrumsnær beliggenhet. Marius Gihle får mine varmeste anbefalinger.

Hyggelig og flink tannlege

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Er rolig, tar seg god tid til undersøkelse/behandling og forklarer underveis hva han skal gjøre. Men ble litt skuffet da han ikke kunne svare på et spørsmål jeg hadde ang slitasje på tennene fordi han ikke visste hva det kunne være, noe jeg syntes var rart. Han var også litt ukonsekvent ifh til om jeg trengte bedøvelse eller ikke da jeg skulle borre.

Veldig bra tannlege!

Klinikk: Rådhustannlegene Skrevet

Jeg har hatt Gihle som tannlege siden han overtok klinikken etter forrige eier for 4-5 år siden, og har vært veldig fornøyd.

Han er rolig og hensynsfull, forklarer hva han hele tiden skal gjøre, viser frem instrumentene han er i ferd med å bruke osv. Med hensyn til behandling, velger han ikke dyreste alternativ så lenge noe annet er like bra. Han er heller ikke hissig på å fjerne gamle fyllinger eller kroner så lenge de allerede tilstedeværende fungerer som de skal. Man kan stole på hans råd i slike sammenhenger.

Lokalene er fine, og man får raskt time ved behov for det. Årlig oppfølging kommer som innkalling i posten i god tid, med sms dagen i forveien som påminnelse. Ipad på venterommet hvis man ikke vil lese Se og Hør eller andre blader som er tilgjengelig.

Jeg kan absolutt anbefale Marius Gihle.