Haakon Andersen

Grev Wedels Gate 10 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av Haakon Andersen

Fantastisk flink tannlege!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Den beste tannlegen jeg har vært hos. Utrolig hyggelig. Gjorde ikke vondt å borre et stort hull :) anbefales

Fabelaktig tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Da jeg var hos Haakon Andersen for første gang for noen år siden hadde jeg en relativt stor grad av tannlegeskrekk etter å ha unngått tannpleie på mange år. Det gikk over all forventning. Du blir tatt godt i mot og behandlet med respekt - fortell han umiddelbart om du synes det å gå til tannlege er ubehagelig. Han tar deg og dine tenner (eller spisestuen som han kaller det) på alvor - og kommer med gode råd og tips for hvordan du kan opprettholde disse utenom hans arbeidstid. På toppen av dette har han masse humor som gjør at tannlegebesøket ikke nødvendigvis skal være noe du gruer deg til - men noe du kan se frem til og føle deg trygg på skal gå fint.

Sterkt anbefalt tannlege.

Haakon Andersen

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Bra tannlege, men han er en av de dyreste! Betalte dobbelt pris for den samme jobben hos andre tannlege i Tønsberg.

Den beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Føler meg veldig godt ivaretatt i stolen til Haakon Andersen. Har brukt han i flere år. Kan anbefale han på det varmeste.

Endelig har jeg funnet en tannlege jeg stoler på!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Å sitte i tannlegestolen hos Haakon Andersen har vært en udelt positiv opplevelse - han har høy yrkesstolthet, gjør grundige undersøkelser har en fin balanse av å være hyggelig og fokusert. Jeg opplever normalt en del ubehag når jeg er hos tannlegen, men hos Haakon har jeg følt meg godt tatt imot og i trygge hender under behandling, så her kan jeg fint slappe av. Haakon er den første tannlegen jeg har opplevd som setter sprøyter nesten uten at man merker det!!
Han sender deg videre til spesialist når han opplever at det er noe som noen andre kan gjøre bedre. Mitt inntrykk er at han ønsker å gjøre sitt beste i alt han gjør. Vær forberedt på at fotoseanse, da Haakon tar bilder av dine tenner :)
Haakon arbeider i veldig hyggelige lokaler, med en veldig koselig assistent!