Haakon Andersen

Haakon Andersen er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Haakon Andersen

Flink Tannlege!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Kjempe flink og hyggelig tannlege! Han passer bra til folk med tannlege skrekk. Anbefales på det sterkeste!!

Fantastisk!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Da jeg brakk begge fortennene dro jeg til Håkon. Han gjorde en perfekt jobb! Man kan ikke se at de ikke er ekte.
Han har også fikset 4 hull og lagt fyllinger. Dette ser også veldig bra ut!
Håkon er nøye og bryr seg om detaljer.
Der er du ingen trygg tannlegestol med gode sluttresultater. Jeg anbefaler han på det sterkeste!

Fantastisk flink tannlege!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Den beste tannlegen jeg har vært hos. Utrolig hyggelig. Gjorde ikke vondt å borre et stort hull :) anbefales

Fabelaktig tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Da jeg var hos Haakon Andersen for første gang for noen år siden hadde jeg en relativt stor grad av tannlegeskrekk etter å ha unngått tannpleie på mange år. Det gikk over all forventning. Du blir tatt godt i mot og behandlet med respekt - fortell han umiddelbart om du synes det å gå til tannlege er ubehagelig. Han tar deg og dine tenner (eller spisestuen som han kaller det) på alvor - og kommer med gode råd og tips for hvordan du kan opprettholde disse utenom hans arbeidstid. På toppen av dette har han masse humor som gjør at tannlegebesøket ikke nødvendigvis skal være noe du gruer deg til - men noe du kan se frem til og føle deg trygg på skal gå fint.

Sterkt anbefalt tannlege.

Haakon Andersen

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Bra tannlege, men han er en av de dyreste! Betalte dobbelt pris for den samme jobben hos andre tannlege i Tønsberg.

Den beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Føler meg veldig godt ivaretatt i stolen til Haakon Andersen. Har brukt han i flere år. Kan anbefale han på det varmeste.

Endelig har jeg funnet en tannlege jeg stoler på!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Å sitte i tannlegestolen hos Haakon Andersen har vært en udelt positiv opplevelse - han har høy yrkesstolthet, gjør grundige undersøkelser har en fin balanse av å være hyggelig og fokusert. Jeg opplever normalt en del ubehag når jeg er hos tannlegen, men hos Haakon har jeg følt meg godt tatt imot og i trygge hender under behandling, så her kan jeg fint slappe av. Haakon er den første tannlegen jeg har opplevd som setter sprøyter nesten uten at man merker det!!
Han sender deg videre til spesialist når han opplever at det er noe som noen andre kan gjøre bedre. Mitt inntrykk er at han ønsker å gjøre sitt beste i alt han gjør. Vær forberedt på at fotoseanse, da Haakon tar bilder av dine tenner :)
Haakon arbeider i veldig hyggelige lokaler, med en veldig koselig assistent!

Behagelig tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Jeg har brukt denne tannlegen i mange år, og er veldig fornøyd med ham. Han virker profesjonell og dyktig og han tar pasienten på alvor. Egentlig byttet jeg til ham fordi jeg leste i avisen om at han var en fin tannlege for de med tannlegeskrekk. Stort sett har jeg følt meg helt trygg i hans hender til tross for at jeg har en viss tannlegeskrekk. Jeg har tillit til ham, noe jeg aldri har hatt til tannleger jeg har brukt tidligere.

Rett kvalitet

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Haakon leverer rett kvalitet - er svært nøyaktig. Høy yrkesstolthet. Fyllinger legges korrekt lagvis. Gir god veiledning i tannhelse. Benytter spesialister når det er nødvendig. Antakelig en av de beste Tannlegene i Tønsberg.
Han er glad i å ta bilder av arbeidet sitt (dokumentasjon) - så vær forberedt på fotoseanse....

En dyktig mann

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

En mann som yter god service og gjør et glimrende arbeide. Profesjonell, presis og imøtekommende. Føler meg godt ivaretatt når jeg sitter i tannlegestolen til Mr. Andersen.

Haakon Andersen er en fantastisk tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Han tar vare på pasientene og ikke aller minst, så holder han det han lover.
Hans tannlegeassistent er også fantastisk, hyggelig og serviceinnstilt.

Det arbeidet han ikke selv kan utføre, da henviser han deg til en annen tannlege (sepsialist).