Haakon Andersen

Autorisasjon (1997)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tønsberg Tannhelse Telefonnummer33 37 98 0033 37 98 ...
Grev Wedels Gate 10 3111 Tønsberg
Haakon Andersen er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Haakon Andersen

Dyktig, lett og prate med

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Meget fornøyd. Har aldri smerter i forbindelse med besøk hos han. Aldri gjort vondt ved borring. Flink til å hjelpe til med det estetiske, lytter godt, gir gjerne det lille ekstra.

Beste resultat og service

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Utrolig god service, og fantastisk resultat med ny krone. Rask, effektiv, og svært nøye. Behagelig, hyggelig og gir service langt utover det en kan forvente. Anbefales på det sterkeste.

👍 Beste tannlegen i Tønsberg (Norge?)

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Nettop ferdig med invisalign behandlingen, og kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet og hvordan prosessen har vært. Haakon er ekstremt dyktig i faget, og gjør det lille ekstra for å få resultatet helt perfekt.
Beste og hyggeligste tannlegen jeg har hatt.

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Gjennom i underkant av 12 måneder ble tennene mine mye bedre ved invisalignbehandlig hos Haakon. Han la til rette for at jeg kunne komme når det passet meg og min timeplan ettersom jeg bor et stykke unna. Han ga også gode forklaringer på ting knyttet til behandlingen og eventuelle ting jeg lurte på. Alt i alt, veldig fornøyd med resultatet.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Jeg har aldri smilt «ordentlig» på bilder, fordi usikkerheten rundt smilet mitt har vært for stor. En tannlege sa en gang til meg at jeg ikke «hadde stått først i køen når det kom til tildeling av tenner». Dette hjalp Haakon meg med. Etter 14 måneder med Invisalign, smiler og ler jeg uten å tenke på det. Jeg er så fornøyd! Det er en lettelse og en god følelse å gi slipp på usikkerheten. Tannlege Haakon er veldig dyktig og han gir god oppfølging. 14 måneder er lenge, men behandlingen har vært effektiv. Jeg anbefaler Haakon og Invisalign.