Haakon Andersen

Autorisasjon (1997)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tønsberg Tannhelse Telefonnummer33 37 98 0033 37 98 ...
Grev Wedels Gate 10 3111 Tønsberg
Haakon Andersen er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Haakon Andersen

En veldig god tannlege og en fantastisk person.

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Haakon er en veldig god tannlege, og en fantastisk person. Jeg kom til han for første gang for nesten 20 år siden med en brukket tann og en vanvittig tannlegeskrekk.

Han brukte mye tid på meg og la alt til rette for en trygg og god behandling.

Han har kurert meg for tannlegeskrekken.

Veldig dyktig tannlege!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Haakon er en hyggelig, trygg, oppriktig og faglig utrolig kompetent tannlege. Anbefales på det varmeste!

Kjempedyktig!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Hyggelig, nøye, flink og punktlig. Føler meg alltid trygg og ivaretatt. Veldig glad for gode forklaringer slik at jeg vet hva jeg kan forvente. Veldig fornøyd!

En dyktig innovativ tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Er 53 år og har tidligere gått til forskjellige tannleger men, aldri vært mer fornøyd etter at jeg begynte hos Haakon for flere år siden.
Alltid blid og hyggelig, flink til å forklare eventuelle problemer/ løsninger visuelt med bilder, nå også digital skanning med 3D visning på skjerm.

Verdens beste tannlege👍👌😊

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Sympatisk, blid, dyktig, nøye, flink til å følge opp, veldig opptatt av godt resultat, godt håndverk og at kunden blir fornøyd.
Jeg har fått satt inn fasetter i over og undermunn. Satt i stolen fra 7.30 - 15.00 med en halvtimes avbrekk. Grudde meg m tanken på å holde munnen åpen i så lang tid, men det var faktisk ikke noe problem og ingenting å grue seg til. Jeg ble litt sår i tannkjøttet men det er det jeg har å si som var litt ubehagelig. Men det var det verdt. Nå smiler jeg hele tiden😁