Johannes Opitz

Opitz Tannhelsesenter AS

1998

Opitz Tannhelsesenter AS Prisliste

Opitz Tannhelsesenter AS Telefonnummer56 33 57 5056 33 57 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smålonane 2 5353 Straume
Johannes Opitz er tannlege i Fjell

Siste vurderinger av Johannes Opitz

Min fast tannlege

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Får ikke bedre oppfølging av noen tannlege noenplasser. Johannes (Jossi) er verdens mest behagelige og dyktige tannlege (professor). Han har bidratt til 20 aar med god tannhelse uten hull. Alltid behagelig!

Dårlig kvalitet

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Strålende fornøyd både med behandling og resultat - enn så lenge.... MEN fik opplyst at fasetter skulle holde i ca 20 år. Vel, i løpet av 12 år hadde jeg fått påsatt fasetter tre ganger. Og alltid til full pris, ikke snakk om reklamasjon her. Det ble nok for dyrt for meg i lengden. Skiftet tannlege og fikk laget nye kroner. Heldigvis sitter de fast :)

En topp fagmann

Min erfaring:
Usedvanlig forsiktig og pasientvennlig tannlege - her kan du glemme alt av tannlegeskrekk. Topp utstyr, god veiledning, og kvaliteten på arbeidet er førsteklasses.
Kan anbefales :-)

Kvalitet

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Har vel i utgangspunktet litt tannlegeskrekk, men mer empatisk tannlege skal du lete lenge etter. (hvis det går an å bruke et slikt uttrykk om en tannlege)

Fantastisk tannleger

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Eneste tannlege kontor hvor eg har sovnet under behandling.
Annbefales på det sterkeste, for de som har tannlege skrekk. Bedre behandling finnes ikkje.