Johannes Opitz

Johannes Opitz er tannlege i Fjell

Siste vurderinger av Johannes Opitz

Dårlig kvalitet

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Strålende fornøyd både med behandling og resultat - enn så lenge.... MEN fik opplyst at fasetter skulle holde i ca 20 år. Vel, i løpet av 12 år hadde jeg fått påsatt fasetter tre ganger. Og alltid til full pris, ikke snakk om reklamasjon her. Det ble nok for dyrt for meg i lengden. Skiftet tannlege og fikk laget nye kroner. Heldigvis sitter de fast :)

En topp fagmann

Min erfaring:
Usedvanlig forsiktig og pasientvennlig tannlege - her kan du glemme alt av tannlegeskrekk. Topp utstyr, god veiledning, og kvaliteten på arbeidet er førsteklasses.
Kan anbefales :-)

Kvalitet

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Har vel i utgangspunktet litt tannlegeskrekk, men mer empatisk tannlege skal du lete lenge etter. (hvis det går an å bruke et slikt uttrykk om en tannlege)

Fantastisk tannleger

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Eneste tannlege kontor hvor eg har sovnet under behandling.
Annbefales på det sterkeste, for de som har tannlege skrekk. Bedre behandling finnes ikkje.

Beste tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Oppleves veldig profesjonell. Du føler deg skikkelig ivaretatt. God smertelindring. Spesielt dyktig på kompliserte tilfeller.

Den beste vi hadde i lang tid

med super professionell kompetanse
Behandlingen startet med en professionell diagnose med panorama bildet (CT). Fikk rotbehandling og flere keramikinlays. Smertene er borte og betennelsen jeg allerede hadde i lymfeknutene er også borte.
De har tatt seg god tid for meg og jeg følte meg meget trygg.

Profesjonell og behagelig tannlege

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos denne tannlegen flere ganger, og opplever hver gang å bli tatt i mot på den beste måte. Profesjonell og behagelig. Utfører etter min oppfatning, et sjeldent godt handtverk. Har du tannlege skrekk, kan du trygt besøke denne tannlegen.

Særdeles god behandling og varige løsninger

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Har vært pasient hos tannlege Johannes Opitz i mange år, og er strålende fornøyd med pasientbehandlig og utført arbeid!

Har fått utført rotfylling, satt inn porselensfyllinger og keramiske fyllinger med like vellykket resultat hver gang.

Atmosfæren i behandlingsrommene får meg til å slappe av. Må være det nærmeste det går an å komme behagelig tannbehandling.

Dyktig og empatisk!

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg kan anbefalle tannlege Johanne Opitz. Han har vært min faste tannlege i ca 15år. Han er dyktig, gjør alltid jobben skikkelig. Vennlig og empatisk. Kunne ikke fått en bedre tannlege.

Behagelig og faglig dyktig.

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har brukt Johannes Opitz som tannlege de siste 15 år og foretar sjekk ca. en gang i året. Opplevelsen med Johannes har uten untak vært positive. Han er faglig dyktig og har en usedvanlig behagelig og empatisk måte å være på. Anbefales på det varmeste.

Misfornøyd med kvaliteten

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg var misfornøyd ikke bare med kvaliteten på arbeidet, men også med tilgjengeligheten til tannlegen. Tannkronen falt av etter ca 5 mnd. Tannklinikken var stengt i fellesferien. Jeg måtte gå til en annen klinikk for å få den påsatt igjen.
Ekstrautgiftene mine ble refundert, men det var først etter mye om og men.

Den mest behagelige og effektive behandlingen jeg har fått.

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Hadde brudd i en tann, og kom omgående til hos Johannes. Lokalene var nye, rene og de hadde på lav behagelig musikk på avlukket. Det hele ble en behagelig time, til tross for tannbeandling.

Fordelen hos Opitz var at jeg slapp å ta fri flere ganger fra jobben for å reparere tannen. Han scannet tannen, og lagde en ny bit i porselen.
Var ute i løpet av halvannen time, med ny tann.

Det kan godt være det finnes tannleger som er billigere, men i min arbeidssituasjon lønner det seg mer å betale litt mer for en tannlege med effektive arbeidsmetoder, kontra å gå til en som jeg må inn til flere ganger for samme jobb.

Tommel opp til Johannes!