Johannes Opitz

Johannes Opitz er tannlege i Øygarden

Siste vurderinger av Johannes Opitz

Dyktig og empatisk!

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg kan anbefalle tannlege Johanne Opitz. Han har vært min faste tannlege i ca 15år. Han er dyktig, gjør alltid jobben skikkelig. Vennlig og empatisk. Kunne ikke fått en bedre tannlege.

Behagelig og faglig dyktig.

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har brukt Johannes Opitz som tannlege de siste 15 år og foretar sjekk ca. en gang i året. Opplevelsen med Johannes har uten untak vært positive. Han er faglig dyktig og har en usedvanlig behagelig og empatisk måte å være på. Anbefales på det varmeste.

Misfornøyd med kvaliteten

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg var misfornøyd ikke bare med kvaliteten på arbeidet, men også med tilgjengeligheten til tannlegen. Tannkronen falt av etter ca 5 mnd. Tannklinikken var stengt i fellesferien. Jeg måtte gå til en annen klinikk for å få den påsatt igjen.
Ekstrautgiftene mine ble refundert, men det var først etter mye om og men.

Den mest behagelige og effektive behandlingen jeg har fått.

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Hadde brudd i en tann, og kom omgående til hos Johannes. Lokalene var nye, rene og de hadde på lav behagelig musikk på avlukket. Det hele ble en behagelig time, til tross for tannbeandling.

Fordelen hos Opitz var at jeg slapp å ta fri flere ganger fra jobben for å reparere tannen. Han scannet tannen, og lagde en ny bit i porselen.
Var ute i løpet av halvannen time, med ny tann.

Det kan godt være det finnes tannleger som er billigere, men i min arbeidssituasjon lønner det seg mer å betale litt mer for en tannlege med effektive arbeidsmetoder, kontra å gå til en som jeg må inn til flere ganger for samme jobb.

Tommel opp til Johannes!