Gunvor Landsem

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Gunvor Landsem er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Gunvor Landsem

Rolig, behagelig og meget flink

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Skrevet

Har vært hos samme tannlegekontor siden 1958, startet i Søndre gt og ble med over til Colloseum. Har hatt flotte tannleger hele veien, men Gunnvor tar førsteprisen..

Den beste tannlege jeg har hadd.

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Skrevet

Har gått i mange år hos Gunnvor . Begynte hos henne i Søndre gt. Muligens i 15-år . Kan så gjerne anbefales , gjør en meget bra jobb på et behagelig vis. Super!!!

Utrolig behagelig tannlege!

Klinikk: Cicignon Tannlegesenter Skrevet

Jeg tror faktisk aldri jeg har vært borti en tannlege som har vært så behagelig! Første gang jeg var hos henne tenkte jeg at dette umulig kunne være bra, for jeg følte at dette hadde vært alt for mykt. Men hun gjør en veldig bra jobb - bare utrolig behagelig! Jeg visste faktisk ikke at det gikk an, men hun greier det nå!
Hun MÅ jo bare være bra for en som ikke digger tannlegebesøk! Jeg anbefaler henne på det varmeste!!!!!

Verdens snilleste & flinkeste tannlege :)

Klinikk: Cicignon Tannlegesenter Skrevet

Gunvor Landsem er å anbefalle. Hun er på alle måter god og bryr seg om pasientene. Hun er nøye og forsiktig under alle behadlinger. Behandlingene hun gjør er gode/veldig nøye og det vil en tjene igjen på sikt da en slipper å må gjøre opp samme behandling igjen hvis tannlegen gjør en dårlig jobb for de er det mange tannleger som gjør! Så velg Gunvor Landsem på Cicignon Tannlegesenter, for det vil du ikke angre på :)

Anbefales!

Klinikk: Cicignon Tannlegesenter Skrevet

Gunvor har vært min faste tannlege i mange år, og jeg har bare positivt å si om henne og jobben hun utfører.

Dette er tannlegen for deg som kanskje er litt smånervøs! Gunvor har et veldig behagelig vesen og hun spør ofte underveis om det er ubehagelig/vondt.

Hun er faglig dyktig og veldig nøye. Tar min årlige sjekk og rens der, og hun pirker og pusser til alt er gullende rent. Fikk også satt på en krone på en jeksel for et par-tre år tilbake, og er kjempefornøyd med jobben som ble gjort! :-)