Lars Ove Haug

Autorisasjon (1999)

Oris Dental Bryn Telefonnummer22 27 82 2222 27 82 ...
Østensjøveien 79 0667 Oslo
Lars Ove Haug er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lars Ove Haug

Superdyktig tannlege

Klinikk: Oris Dental Bryn Skrevet

En tannlege som er både faglig og teknisk dyktig, og veldig hyggelig. Stoler på vurderingene og er veldog fornøyd med arbeidet som har blitt gjort. Anbefales på det varmeste!

Ingen over, ingen ved siden. Lars Ove er best

Klinikk: Oris Dental Bryn Skrevet

Etter mange år hos en tannlege jeg trodde kunne jobben sin, ble jeg etter hvert skeptisk til det som ble gjort. Hadde jeg vondt, kunne ingenting gjøres, Tanna måtte trekkes. Da tredje jeksel skulle ut, sa jeg nei. Fikk anbefalt dette tannlegesenteret på Bryn, og fikk en dyktig og hyggelig tannlege. Hun forberedte meg på at 'oppryddingen' i munnen min ville bli langvarig. (Dette er mange år siden nå.) Som andre har skrevet under her, har hver tannlege sin spesialitet. Slik kom jeg til Lars Ove med rotfyllingene. Min tannlege måtte slutte av helsemessige årsaker, og da fortsatte jeg hos Lars Ove. Han er utrolig dyktig og har en herlig humor. 'Oppryddingen' i munnen min tok over ett år, og siden har det kun vært ett eller to hull. Jeg følges godt opp med halvårige innkallinger. Trodde aldri jeg skulle glede meg til en tannlegetime, men det er nesten så jeg gjør det nå. Blir i godt humør av å treffe Lars Ove. (Bare lommeboka som gruer seg)

Flink og hyggelig

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Dyktig både fagmessig og med pasienter. Anbefales spesielt dersom du synes det er ubehagelig å gå til tannlege. Tar seg god tid til å forklare hva han gjør og tilpasser seg pasientens behov.

Beste tannlegen!

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har gått fast til Lars Ove nå i mange år, og har bare positive ting å si om han! Han er grundig, dyktig og effektiv. Han er faktisk alltid presis, så ikke kom for sent til timen hos ham! ;)
Jeg opplever også at han er opptatt av det estetiske, og gjør meget pent arbeide. Passelig pratsom uten at det blir påtrengende.
Personalet for øvrig på klinikken er også veldig hyggelige og imøtekommende. Veldig praktisk at tannlegene på klinikken gjør litt forskjellige ting, og henviser til hverandre ved behov. Jeg skulle operere ut en visdomstann en gang, noe Lars Ove ikke gjør selv, men da har han en dyktig kollega som jeg kunne komme til i stedet (Andreas et-eller-annet).
Anbefales på det varmeste!

Hyggelig, morsom og dyktig tannlege

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Etter å fått dårlig tannbehandling i flere år, ble jeg anbefalt Bryn Tannhelsesenter. Der har jeg fått Lars Ove Haug som min tannlege. Han er dyktig, har behagelig vesen, er morsom og unik.Jeg føler meg helt trygg i stolen hans - i den grad man kan føle seg trygg i en tannlegestol.....