Lars Ove Haug

Schweigaards Gate 6 0185 Oslo

Siste vurderinger av Lars Ove Haug

Beste tannlegen!

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har gått fast til Lars Ove nå i mange år, og har bare positive ting å si om han! Han er grundig, dyktig og effektiv. Han er faktisk alltid presis, så ikke kom for sent til timen hos ham! ;)
Jeg opplever også at han er opptatt av det estetiske, og gjør meget pent arbeide. Passelig pratsom uten at det blir påtrengende.
Personalet for øvrig på klinikken er også veldig hyggelige og imøtekommende. Veldig praktisk at tannlegene på klinikken gjør litt forskjellige ting, og henviser til hverandre ved behov. Jeg skulle operere ut en visdomstann en gang, noe Lars Ove ikke gjør selv, men da har han en dyktig kollega som jeg kunne komme til i stedet (Andreas et-eller-annet).
Anbefales på det varmeste!

Hyggelig, morsom og dyktig tannlege

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Etter å fått dårlig tannbehandling i flere år, ble jeg anbefalt Bryn Tannhelsesenter. Der har jeg fått Lars Ove Haug som min tannlege. Han er dyktig, har behagelig vesen, er morsom og unik.Jeg føler meg helt trygg i stolen hans - i den grad man kan føle seg trygg i en tannlegestol.....

Trygg og god tannlege

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Dette er den uten sammenligning beste tannlegen jeg har hatt. Effektiv, dyktig og hyggelig.

Den beste tannlegen

Klinikk: Lars Ove Haug Skrevet

Etter å ha gått runden til utallige tannleger som ikke visste hvordan de skulle gripe fatt i mine tannproblemer, kom jeg omsider til Lars Ove Haug. Det han ikke kunne gjøre selv, ble gjort av dyktige kolleger som han henviste til. Og resultatet ble mye bedre enn jeg forventet.
Han er empatisk, oppdatert i faget sitt og en god administrator på større tannprosjekt. Selv etter heftig behandling hos han, er jeg nesten kurert for min tannlegeskrekk. Anbefales på det varmeste!

Helt fantastisk

Klinikk: Lars Ove Haug Skrevet

En effektiv, presis og hyggelig tannlege. Benytter moderne utstyr og er tilsynelatende svært oppdatert på ny og aktuell kunnskap. Faglig sterk og med glimt i øyet. En tannlege blir ikke bedre enn dette!