Ellen Grøntvedt

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

• Eksamen odontofobi
  • Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Sanden Telefonnummer73 52 71 7373 52 71 ...
Kongens Gate 60 7012 Trondheim
Ellen Grøntvedt er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Ellen Grøntvedt

Helt fantastisk

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Kom til Ellen med tannlegeskrekk fra en annen verden. Hun hadde forståelse og kunnskap som fikk roet meg ned. Mer medmenneskelig tannlege tror jeg man skal lete lenge etter. Jeg sover godt natta før og puster med magen.
Har du tannlegeskrekk anbefaler jeg Ellen. Før måtte jeg ha beroligende før timene men ikke etter at jeg byttet til henne. Bor nå 20 mil unna, Ellen er fremdeles min tannlege!

Den beste tannlegen

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

jeg er for nøyd med Ellen hu er veldig flink å dyktig i arbeidet hu gjør å trivlige ansatte hoss sanden tannhelse å jeg blei godt mot tatt hoss dem å å fint lokale med utsikt mot fjorden å

God service

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Svært hyggelig tannlege og personale. Fikk akuttime på dagen. En smertefull infeksjon ble godt lindret. Jeg fikk også med gode råd for videre behandling. Takk for hjelpen!

Ellen, vakre Ellen!

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

En engel sendt ifra tannlegehimmelen 🥳😅
Sympatisk, omsorgsfull, støttende, artig, god tid og ærlig.
Jeg skulle ønske jeg fant henne for mange år siden, men nå er vi endelig gang. Eitranes tannlegeskrekk. Jeg hadde blitt irritert om en pasient oppførte seg som meg, men hu viser forståelse og trygghet.

Anbefales!!!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Jeg er så glad for å ha funnet fram til denne tannlegen. Hun er hyggelig og imøtekommende, hun forklarer godt og tar hensyn til mine behov. Har sprøyteskrekk, men hos Ellen går det alltid bra. I tillegg et veldig fint lokale med flott utsikt over fjorden. Kommer til å fortsette å gå hit!