Ellen Grøntvedt

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

• Eksamen odontofobi
  • Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Sanden Telefonnummer73 52 71 7373 52 71 ...
Kongens Gate 60 7012 Trondheim
Ellen Grøntvedt er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Ellen Grøntvedt

Hyggelig, opptatt av kunde, og virker flink.

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Har varierende erfaringer med tannleger fra før. Egenlig litt redd tannlegesituasjonen. Ellen virker som hun forsøker å gjøre det beste ut av det, og er forsiktig og forteller hva hun gjør, er empatisk og hyggelig. Trolig så hyggeig det kan bli å gå til tannlege. Gjelder både undersøkelser og utbedringer, fyllinger hun har utført. God stemning på kontoret. Bra folk!

Tannlegen for deg med tannlegeskrekk

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Dette er en fantastisk tannlege som faktisk får deg til å slappe av i stolen selv om stolen er det siste stedet man vil være. Har lenge ungått tannlege men etter å ha funnet Ellen har jeg startet med årlige kontroller :)

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Ellen er den beste tannlegen jeg har hatt! Hun er flink til å berolige pasientene. F eks ba hun meg om å lukke øynene dersom jeg var redd for sprøyter, fordi det er mest synet av sprøyta man blir redd for. Da jeg lukket øynene kjente jeg ikke engang at hun satte sprøyta, og boringen var over på et blunk. Hun er også veldig flink til å forklare underveis hva hun gjør (noe min tidligere tannlege var helt elendig til), og hun oppfordret meg til å komme og se på røntgenbildene som ble tatt, slik at hun kunne vise meg på bildene mens hun fortalte. Utrolig pedagogisk! Prisen er veldig bra også, og det er et hyggelig miljø der. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på mange år pga. tannlegeskrekk, men etter å ha fått betennelse måtte jeg bare bite i det sure eplet og bestille time. Valgte Sanden pga. deres ekspertise på tannlegeskrekk, og fikk Ellen som tannlege. Jeg ble møtt med full forståelse og masse omsorg. Hun tar seg god tid, forklarer hele tiden hva hun skal gjøre før hun gjør det, og får meg som pasient til å føle meg trygg og ivaretatt. Anbefaler Ellen til alle! Flinkeste tannlegen jeg noen gang har vært hos!

Fantastisk!

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Anbefaler Ellen til deg som har skrekken i deg for å gå til tannlegen.
Hun hører på deg, tar deg alvorlig og er rolig. Forklarer alt hun gjør og lytter ikke minst!
Jeg gruer meg fortsatt hver gang jeg skal, men på langt nær så mye som før :-)
Flinke Ellen!