Profilbilde av tannlege Alexandra Chamorro

Alexandra Chamorro

Profilbilde av tannlege Alexandra Chamorro

Om

Jeg kom til Norge for over 20 år siden etter å ha studert og jobbet som tannlege i Mellom-Amerika. Jeg har i tillegg tatt tannlegeutdannelse i Norge ved Universitetet i Bergen.

I Norge har jeg jobbet i Bergen, Stavanger og Oslo. Jeg har solid erfaring innen innen disse områdene:

* Behandling av pasienter med tannlegeskrekk under narkose eller mild sedasjon.
* Utredning av ansikts og kjevesmerter
* Behandling av søvnapné
* Utredning og behandling av tannkjøttsykdommer
* Full munnrehabilitering av kjeveløse pasienter og pasienter med syreskader.
* Kosmetisk behandling (smile design) og implantatbehandling.
* Jeg har også godkjenning fra Helsedirektoratet til å søke økonomisk refusjon fra Helfo.

Mitt mål er å yte god service, utføre arbeid av høy kvalitet og være et medmenneske, så du føler deg trygg og ivaretatt!

Jeg jobber sentralt i Oslo, enkelt å finne fram og kort vei til offentlig kollektivtransport.

For mer informasjon, besøk min hjemmeside. For å bestille time, ring eller send meg en SMS på 400 83 405.

Autorisasjon (2008)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Alexandra Chamorro

Ikke bare fikser hun smilet, hun får deg til å smile!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Alexandra har vært min tannlege i flere år allerede, og på grunn av min tannkjøttsykdom (periodontitt) går jeg til henne relativt ofte. Da er det fantastisk at jeg faktisk gleder meg til å møte tannlegen min, en opplevelse jeg aldri har hatt inntil jeg oppsøkte Oslo tannlegesenter. Hun er empatisk og engasjert, sprudlende og sjarmerende. Ikke minst er hun en svært dyktig tannlege. Profesjonelle og gode tannleger møter man heldigvis som oftest i alle fall, men både Alexandra og det hyggelige arbeidsmiljøet hun er en del av setter sine varige spor. Hun tar seg tid og viser en genuin interesse samtidig som hun gjør jobben på en smertefri måte med en dose kunnskap attåt. Jeg setter pris på å vite hva som skjer underveis, samtidig som jeg også verdsetter å snakke om andre ting i livet enn karies, plakk, rotfylling og rotspissamputasjon.

Kan anbefale Alexandra på det varmeste:)

Skuffende

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Var hos Alexandra i fjor sommer. Hun var veldig hyggelig, serviceinnstilt og i godt humør, og fikk meg til å slappe av. Problemet er at for det første ble prisen dobbelt så høy som først forespeilet uten at jeg ble informert om dette på forhånd (ble oppgitt at dette var fjerning av mye tannstein ++). Jeg fikk også beskjed om at det var nødvendig å gjøre store alvorlige arbeid på tennene mine og at det kom til å koste mye, men at hun kunne muligens skaffe fradrag hvis jeg kom tilbake til henne senere. Jeg var hos henne type totalt 15 minutter, og da jeg dro hadde jeg fortsatt tannstein igjen på tennene, noe som hun informerte om at bare var misfarging. I dag har jeg vært hos en annen, muligens mer seriøs tannlege, som tok vekk all tannsten (var ikke misfarging), tok seg nødvendig tid til å gjøre jobben, og som også informerte meg at ingen store prosjekter var nødvendig. Forsøk på overbehandling?

Forståelsesfull og sprudlende dame

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Har hatt tannbehandling hos Alexandra. Gruet meg veldig, men hun er både skånsom og lystig, dette gjorde tannlegebesøket lysere. Hun ler, smiler og sprer godt humør under behandlingen. Opplever Alexandra som empatisk når man sitter i stolen.
Når tannbehandlingen starter setter hun på radioen, en så liten effekt som gjorde så mye, deilig at det ikke er stille. Kommer til å bruke Oslo tannlegesenter heretter pg spesielt Alexandra.

Sprudlende, blid, trygg og meget dyktig

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Bestilte akutt time fredag morgen. Fikk time fredag kveld. Tannlegen Alexandra la en ny fylling. Med det satt hun bedøvelse smertefritt og selve behandlingen gikk utrolig raskt. Har litt bedøvelsesspøryte skrekk, men dette gikk utrolig bra. Hun var veldig forståelsesfull og gav meg litt tid. Jeg er kjempe fornøyd! Alexandra, jeg kommer jeg tilbake. :-)

Hyggelig uformell og omsorgsfull

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg var helt ny som pasient hos Aleksandra. Hadde lest litt på nettet om Oslo Tannlegesenter AS. og fant ut at jeg ville prøve henne. Det er veldig siden jeg har hatt en fast tannlege, så dette var et meget positivt møte. Her opplevde jeg at du ble tatt imot med VARME og Aleksandra så helheten i menneske. Veldig hyggelig atmosfære under behandlingen. Jeg merket ikke at jeg var hos tannlegen, men følte at jeg omsider har fått en behandler som forstår at noen pasienter også kan ha vansker med tannpleie. Som Cerebral Parese pasient treger jeg mye oppfølging. Hos denne tannlegen fikk jeg en trygghet for et fast behandlingsopplegg som jeg lenge har savnet.

Hun var også meget dyktig pedagogisk etter min oppfatning. Flink til å forklare om tannhelse, og hadde mange interessante perspektiver på samarbeid mellom tannlege og pasient. Hennes behandling ellers var meget god. Og IKKE MINST Alexandra stilte ikke unødige spørsmål,til en bruker som på grunn av sitt HC ikke alltid klarer å stelle sin tenner så godt sel. Men, lyttet til mine behov.

KAN ANNBEFALES PÅ DET ALLER VARMESTE